Finally!

Såja! Jag ringde till BVC i förmiddags och fick en tid till 11.3o idag, så vi traskade dit.. Liam hade ökat nästan 300 gram under dessa två veckor och även växt någon centimeter, 60,5 lång är han nu vår lille tulle :)  BVC-tanten som tog emot oss idag var samma som tog oss på sin rast i fredags, supertrevlig - vi kommer gå till henne under tiden den "vanliga"  är sjukskriven. Jag berättade lite för henne om hur jag kände ( det jag skrev tidigare ) och fick faktiskt en ursäkt, hon tyckte det var synd att vi kände så och att vi absolut inte ska behöva byta BVC, utan dem ska bättrra sig. Tack för det, kände jag då.. så nu fick vi ny tid för nästa vägning/mätning och även tid för 3-månaderskontrollen som även innebär vaccination. Nåja, nu ska det väl funka får vi hoppas, vore väl sorgligt annars.

Sofia : Härligt med tidiga mornar, tycker du inte? ;) Men sover Neo bra annars på natten? Javisst, det är fruktanvärt dåligt och jag har retat mig en hel del, men nu ska det väl funka hoppas jag, när man ändå sagt till.Vi får också nya tider vid besöken i vanliga fall, men nu när hon blev sjukskriven så blev allt så krångligt. Som du läser ovan fick vi också tid för 3-månaders, det blir en upplevelse :) ska bli kul och se hur det går.

Sofie : Jadå, det räcker serru, jag hör av mig :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

mm kl 5 är en härlig tid att vakna, verkligen ;)

Neo sover oftast väldigt bra. Igår somnade han visserligen inte förrän vid 21 men vaknade sen inte förrän där vid 5, annars brukar han slockna mellan 18.30 och 19.30 och sover då allt mellan 7 och 9 timmar innan han är hungrig. Helt ok även om jag vissa gånger nästan somnar med flarran i handen när jag matar och rycker till när han protesterar över att nappen trillat ur munnen på honom, haha..



mailade dig precis oxå....

2009-05-13 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0