Fina stunder..

Åh, så skönt vi har sovit inatt, lilleman somnade skönt igår kväll.. Kent nattade honom medans jag satt i köket och pratade med Becca i telefon, när jag var färdig och kom ut möttes jag av tystnad - liten hade slocknat rätt omgående  =)  Vaknade strax före 6 imorse av en Liam som bökade, han letade efter sin napp så den fick han, sedan låg han och mornade sig en stund medans Kent gjorde sig iordning för jobb och jag förberedde frukost åt lilleman.. nu har han ätit och och vi har myst en stund, gladare unge får man leta efter.. han skrattar och skrattar, man kan inte göra annat än detsamma. Vi pratade om det igår kväll innan det var godnatt.. vissa mornar när han vaknar är man så trött så det liknar ingenting, tanken " jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova lite till"  känner ni nog alla igen? Men så fort man vänder på honom ( han sover ju på mage ) och möts av en liten en som är glad över att se en, så bara smälter man och glömmer allt vad trötthet är. Så fort han hamnar på rygg och man säger "godmorgoooon"  så möts man av ett leende som inte kan beskrivas med ord - och så fort man ler tillbaka så kommer skrattet och sedan är munnen i full gång, han pratar på sitt egna lilla vis och sprattlar med benen. Tröttheten är som bortblåst och man är lyckligast i världen... det är dem fina stunderna som gör livet underbart.

Vädret ser inte ut att vara det bästa för tillfället, men det verkar inte vara alltför kallt.. det blir en runda lite senare med barn och hund iallafall. Måste ringa lite tråkiga men nödvändiga samtal och även rensa bland mina kläder, där är alltför mycket jag inte använde längre. Skulle även behöva boka en tid hos frissan, vilket ska göras - så fort jag kommit underfund med vilken jag ska gå till. Med risk för att låta snål betalar jag inte hemskt gärna hur mycket som helst, jag tycker att vissa tar hutlösa priser för en sådan enkel sak som att ta topparna och klippa upp det lite. Så har ni tips på en bra och någolunda billig frisör så hojta till! Jaha ja, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan blir det frukost, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Eva

Nää, snälla, nu började jag gråta igen när du skrev så där om din lilleman..Hahaha! GUUUD!



Weell, frissan skall inte ha så jäkla mkt pengar för att klippa lite dött hår.. Jag betalar 150kr för min klippning och jag gillar frisörens hand, brukar vara rädd för frissan annars eftersom man har varit med om att dem klippt helt fel.

Denna frisör ligger på bergsgatan, där vid "bög-klubben" - Deep? Nä vad heter den? Iaf, saxen heter iaf frisör-salongen. Numret dit.. 040123078

2009-05-11 @ 09:24:32
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Milo

Hehe visst stämmer det , så fort man möts av detta lyckliga lilla ansiktet så skiter man i dom där "extra timmarna av sömn " ...



Frisör , va är det ? haha nää men skämt o sido med dagens priser på nått så enkelt som klippa topparna " kan väl vilken idoit som helst göra ? " så drar mig sig från att gå dit , allt kostar och man prioriterar ju vad som känns viktigt för en . Men 150 spänn som eva nämde är ju inget alls =)



2009-05-11 @ 10:40:59
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas.se

OJ, vilken skillnad det är från bebis till bebis :) Mio har alltid varit så hungrig då han vaknat på mornarna så det där smilet har man fått vänta till efter han ätit :)

2009-05-11 @ 21:24:13
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0