Färga hår, färga hår.

Här sitter jag med färg i håret, färgar håret med andra ord.. kom hem för en liten stund sedan, vi har varit ute i det fina vädret. Tog en sväng in på mobilia också, där jag hittade ett par jeans ( wow ) och en fin vit kofta, som jag kan ha ikväll.. Träffade på Björn m. flickvän och barn därborta också, Anton ( Björns son )har ju växt som jag vet inte vad, kände inte igen honom först och undrade " vem är den ungen som ligger i vagnen...".. helt otroligt. Nåväl, jag ska strax skölja ur färgen och göra mig så smått iordning, sen äta middag med min darling innan jag sticker iväg och möter Arijeta. Ha en trevlig kväll allesammans, återkommer under morgondagen, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0