Energilös.


Godmorgon, godmorgon...

Idag är jag otroligt seg, tror att det är mensen som påverkar mig, blir alltid så himla trött den tiden i månaden.. mer eller mindre energilös. Det positiva är dock att mensvärken minskat betydligt, har endat lite molvärk till och från dem dagar den "hälsar på" - förr var den hemskt, hade oftast så ont att jag kräktes och svimmade av smärta, låg och vred och vände på mig i hopp om att hitta en ställning som skulle minska det onda lite. No more! Än så länge iallafall, man ska aldrig ropa hej har jag lärt mig  ;)  Lilleman vaknade strax före 7 idag, var vaken drygt 1 ½ timme innan han tog sin förmiddagsvila, nu har han dock vaknat - ligger och mornar sig lite i sin säng, pratar med sängmobilen dvs.. hihi.

Vad som sker idag har jag ingen aning om, vädret var sisådär tidigare idag, nu verkar det däremot spricka upp, så förhoppningsvis kan det bli promenad med Liam och Tasha i eftermiddag. Har även världens ilands-problem, vad vi ska äta idag, har rotat igenom kyl och frys och där finns ju massor att välja mellan, men trots detta har jag total idétorka. Förslag, någon..?  Vad ska ni äta idag?

Nu ska jag ta och mysa lite med lillkillen, återkommer säkert senare - ha en bra dag allesammans!

Bild på en del utav balkongen, där nya bordet står, gräsmattan syns även den :


Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Här blir det köttfärssås och spag. :D

2009-05-18 @ 10:27:04
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas.se

Fint som fan på ballen, förresten :D

2009-05-18 @ 10:27:21
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Tjenis ...

Först o främst, va fint ni har fått det på balkongen =). Och sen med mensvärken , verkligen skönt för dej och ja hoppas det håller sig för dej , ja hade dessvärre den oturen och hamna bland dom som fick värre efter att jag fick Miranda, men man kan hoppas det blir mer mild för mig efter att denna bebisen kommit ut hehe.



idag blir det stuvade makaroner med falukorv =)

2009-05-18 @ 11:26:58
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Carola

Hejsan! Snygga o stilrena möbler!! :)

Här blir det spagetti o köttfärssås oxå, imorgon falukorv med mos, onsdag fiskpinnar med potatis och torsdag köttbullar med stuvade makaroner.. :D

KRAM

2009-05-18 @ 15:30:04
URL: http://carolalola.bloggspot.com
Postat av: Malin

Hihi visst gör det? =D Can´t wait! kommer dock bli jobbigt att vara ifrån Isabell två nätter, men vet att hon är trygga händer hos min mor.



Hur mår ni?

2009-05-19 @ 09:01:50
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0