En liten tröttis..

Tack tack för alla kommentarer, dem hade rullat in här såg jag under tiden jag var borta, blev smått förvirrad vilka kommentarer som hörde till vilket inlägg,haha. Lite snabba svar då kanske :

Eva : Hehe, han är inte arg alls -han ser alltid ut sådär när han är djupt koncenterad, vilket han oftast blir när han ser på tecknat. Rätt som det är gör han ett litet ljud, låter som en bebisversion av "hmm" .. du ska se sem när dem skrattar eller sjunger på tv, då börjar han gapskratta här, följt av ett långt utlägg från hans sida , dvs bebissnack alá Liam  :)

Hanna
: Javisst, dem är egentligen mindre än man tror, bara att dem känns så himla stora då man ser dem växa och utvecklas mer för var dag som går. Sen nu när man nyligen träffat en ännu mindre bebis så tycker ag helt plötsligt min kille är jättestor, trots att han bara är dryga 2 månader  =)  Så härligt att Daizi gillade veterinären, det gör ju icke våran donna - så fort vi kommer i närheten av byggnaden börjar hon demonstrera. " Jag vill inte " , hihi. Mmm, hemmagjorda köttbullar, där sa du nåt.. fan vad gott det lät.

Sofia : Åh, vad ska ni se för match? Nej, detta var första gången jag själv var med om en kaskadkräkning från hans sida, dem två andra gångerna har det bara varit lite smått. Nåja, mycket ska man vara med om  :) Man trodde man skulle slippa undan, men icke sa nicke, det kommer väl nu, hehe.

Jaha, tittade till lilleman i hans spjälsäng för en liten stund sedan och tyckte han kändes varm, ovanligt varm för att vara han dvs.. han är jättevarm i sig själv, men nu var det lite mer åt det hettande hållet. Tog tempen som visade 38,2 - inget att gå ner sig över, men hans temp ligger i vanliga fall runt 36,5. Vi får se, håller lite koll och tar en ny temp lite senare, för tillfället verkar han totalt utslagen så han får vila en stund till, sen får han ha lite att dricka.. min lilla tulle.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jajamensan...

2009-05-26 @ 12:12:04
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Både ja och nej... Käkar ju piller nu men har mått konstigt därav testet. Men syskon är vi sugna på, både jag och sambon. Ibland mer och ibland mindre =)

2009-05-26 @ 13:24:36
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi ^^

får se när det blir något. Fick jag bestämma så nu för kompisar är gravida eller planerar och jag blir rejält avis ska jag säga. även fast jag har en underbar sessa...

2009-05-26 @ 13:33:45
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Ja jag håller med där, för Mio ser groteskt stor ut bredvid sin yngsta kusin som bara är 5 månader yngre. Dem utvecklas ju så HIMLA fort!

2009-05-26 @ 14:21:16
URL: http://jasas.se
Postat av: Sofia

har våra små någon slags hemlig connection eller? tog tempen på Neo vid lunch och då låg han på precis 38.2, haha.. hans beror säkert på sprutan igår så Liam kanske sympatiserar ;)



matchen är Djurgården-Häcken på Sthlm Stadion.. Detta året är det ingen hit att vara Djurgårdare vill jag lova men det är väl i motgång man behövs som mest så jag vallfärdar troget till min kära säsongsplats trots bebis, i hopp om något jag inte vet ännu ;-)

2009-05-26 @ 16:08:36
Postat av: Eva

Hihi, det ser iaf så fruktansvärt sött ut, skall bli kul att få uppleva vår killes första skratt, än så länge så har vi bara fått leenden..ljuvligt

2009-05-27 @ 09:01:15
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0