Ännu en helg...

.. har passerat, tiden går så otroligt fort - idag blir Liam 10 veckor, helt makalöst!

Jaha ja, jag har inte varit den mest ambitiösa bloggaren ser jag, inte ett inlägg sen i..torsdags? Nåväl, har knappt suttit här, varken haft tid eller lust, det blir lätt så när det är helg och Kent ledig,  tiden går åt till annat. Och vad har vi då haft för oss? Inget spektakulärt skulle jag vilja säga, tagit det rätt lugnt och bara umgåtts..  men en liten summering kanske jag kan dra till med..bara därför att.

I fredags stack vi iväg och storhandlade när Kent slutat jobba, fyllde kyl och frys lite.. mot kvällen blev det film och mys i soffan, vi var båda rätt trötta, av diverse anledingar. I lördags, igår med andra ord så var det tvättstugan som gällde klockan 7, tjohoo - here we come! Nåja, det var väl behövligt och gick rätt snabbt.. Kent stack iväg och handlade kött på Bulltofta, så nu har vi så det räcker ett bra tag framöver - senare under dagen traskade vi ut på en promenad med lilleman, men den blev inte långvarig då det började ösregna mitt i alltihop. På kvällen var vi hundvakt åt grannarnas hund ( Tashas bästis ) Nellie, då dem skulle på bröllop / fest, så hon och Tasha gick loss här hemma och lekte som bara hundar kan.. jag och Kent lagade god mat och sen blev det myskväll med Robinson och film när Liam somnat. Hundarna terrade vidare, men oj så skoj dem hade! Och idag har det varit en slapparsöndag, Kent har varit iväg med Martin och handlat lite, bl.a nya balkongmöbler till oss ( jeeeij! ) och en gräsmatta ( sån fusk ni vet ) som ska täcka själva marken / golvet därute.. så i skrivande stund är han där ute och skär till mattan / monterar ihop möbler. Ska bli skönt med riktiga mäbler, så man kan sitta där ute som vanligt folk.. för det är väl sånt "vanligt" folk gör?  ;) 

Så mina vänner, det var allt från mig just nu - har inte så mycket mer att komma med, så - på återseende!

Kommentarer
Postat av: Milo

Åhh va spännande det ska bli att se er balkong :) blev helt nyfiken nu ju :P men kul med nya möbler, det håller jag med om ;P .



Låter som ni haft en mysig helg :)



Sååå fina bilder det är på lilleman samt hundarna !

2009-05-17 @ 18:07:26
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas.se

BILDER PÅ BALLEN SEN DÅ NI FÅTT IORDNING, tack :D

2009-05-17 @ 20:58:04
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0