Vår?

underbart väder det är idag var ute en sväng på förmiddagen - riktigt vårväder nu, hoppas bara att det håller i sig. Kommer där ens en tillstymmelse till snöflinga så börjar jag nog gråta - vinter i all ära, men nu är jag less på den och vill ha ljus och värme! Här är allting toppen för övrigt, dagarna går och dem är så mysiga, så mysiga..det har varit härligt med lite ledighet tillsammans och få njuta samt rota oss ordentligt. På måndag börjar Kent jobba igen, känns lite konstigt, då är man helt plötsligt ensam hela dagarna igen, men nu är ju Liam här  =)  Dock har man ju blivit van vid att vara två som delar på allt, nu får man vänja sig vid att vara alena med lilleman om dagarna - men det kommer gå finfint. Vi ska nog få dagarna att gå undan minsann, folk att träffa och saker att göra. Man har en del på sin "to - do - list" ..skönt det!

Igår kom Björn och Kimmie på besök under dagen, och kvällen blev lugn framför tv:n, jag var helt färdig och somnade i soffan - vaknade när Liam ville äta. Imorse vaknade jag faktiskt av mig själv strax före 7 ..Liam vaknade efter en halvtimma ungefär och strax därefter var även Kent uppe. Dagen har varit lugn än så länge, Kent är iväg och tatuerar sig just nu, Liam har somnat efter maten och jag bara njuter av tystnaden  =)  Så nu ska jag lägga mig i soffan med en bok och njuta.. hoppas allt är bra med er som läser, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå så mysigt det låter. Hoppas på en massa sol så att du får gå på härliga promenader!

Kram

2009-03-20 @ 19:25:22
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Carola

Härligt att läsa att ni har det så bra!! :)

det kommer att gå bra när Kent börjar jobba.. :D dagarna kommer gå fort. Kram o trevlig kväll!!

2009-03-20 @ 20:09:05
URL: http://carolalola.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0