Uppåt.

Sådär ja, nu försvann ångesten lite - man har väl sina up´s and down´s i väntans tider skulle jag tro? Pratade precis med min babe i telefonen och då känns väl saker alltid lite bättre måste jag säga  =)   Dessförinnan pratade jag med Nici, hon gick över tiden 12 dagar när hon väntade Dennis och jag är som sagt, inne på min 12 dag nu. Dem flesta jag känner har dock gått över tiden med sina små, så ni vet ju mer eller mindre allihopa hur jobbigt det är - vissa stunder vill jag bara slita av mig håret. Pratade med mamma igår också.. hon vet också hur det är det här med övertid, vi är 3 systrar och hon har gått över med oss alla. Jeanette ( storasyster ) gick hon över 15 dagar med, Mig gick hon också över 15 dagar med och med Jennifer ( lillasyster ) gick hon över 10 dagar. Så, det är väl därifrån jag har fått det - haha. Nåväl, jag ska försöka fokusera på lite annat, han kommer ju ut till slut hur det än är. Man får väl njuta av  "friden" så länge - så ikväll ska vi laga lite god mat här hemma, ska traska iväg till affären och handla senare. Det blev ingen bojkottning av datan idag visst, kände mig mest lite anti imorse när jag vaknade och ingenting hade hänt - återigen. Visserligen är klockan bara 9 ännu så man hinner säkert ledsna om och om igen, men nu ska jag iallafall pyssla med lite annat. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0