Soligt.


Helt underbart väder ute idag, det snöade visst imorse fick jag höra utav Milo - ( jag var sovandes ovetande om detta,haha ) men nu är det strålande sol och ser så skönt ut. Hade tänkt ge mig ut på en promenad, men så somnade lilleman i min famn när jag satt vid datan.. flyttade över honom i sängen och han sover gott fortfarande. Så vi får vänta tills han vaknat och ätit och sen blir det förmodligen lite frisk luft för oss, kan ju aldrig skada. Annars är allting bra med oss här hemma, inget att klaga på.. Kent har börjat jobba och det går hur bra som helst för mig här hemma med Liam. Det var lite ovant i början och dagen gick fort, man hade att göra mest hela tiden  =)  Idag är det lite lugnare, imorgon tänkte jag att vi eventuellt skulle ge oss ut på en shoppingrunda, får se hur det känns då. Resten av veckan blir det lite besök och fika med vänner, ska bli jätteskoj.. nu ska jag kika vidare lite och ta mig en kopp kaffe innan prinsen vaknar.

Vill bara avsluta med ett STORT grattis till Milo som är gravid, jag är glad för er skull!  Underbart =)

Kommentarer
Postat av: milo

Tack snälla ;)

2009-03-24 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0