Promenad.

fort denna dagen har gått tycker jag! Liam vaknade 7.3o idag också, en alldelles perfekt tid som sagt - i synnerhet då han i regel bara vaknar 1 gång per natt och är hungrig. Har fått en del tråkiga men nödvändiga telefonsamtal överstökade under förmiddagen iallafall, mycket som ska ordnas när bebis kommit - nu är det bara dagisplatsen kvar att ordna med.  Sedan har jag plockat lite här hemma och myst med lilleman, det blev så himla fint väder tidigare så jag tog med mig Tasha och Liam på en långpromenad, en hel timme blev det att vi var ute - avslutade på hundrastgården så vovven fick springa av sig lite. Så skönt det var ute och ännu skönare att röra på sig.. härligt att komma igång med motionen igen. 
Traskade hem och åt lite lunch allesammans och vilade i soffan tills lilleman somnade, vilket han gör ännu..

Imorgon ska jag och Liam till mitt jobb och hälsa på, så att alla får träffa honom - och så får även jag en chans att träffa dem, tro det eller ej - lite smått saknar man det ibland, jobbet. Fast det är mest arbetskamratera man saknar, sammanhållningen - och alla de goa tanterna och gubbarna såklart  =) Men inget slå att vara hemma med min prins, det är mysigt - tråkigt att inte Kent får vara hemma samtidigt bara, det tycker jag är värdelöst. Tycker inte det finns något bra argument för det faktiskt... dem första 10 dagarna i all ära, men ändå, lite lamt enligt mig. Lite längre kunde dem väl få vara hemma?

Nu ska jag dricka lite kaffe och kika runt , och vänta på min älskling som snart kommer hem!  :)

Kommentarer
Postat av: milo

Vilken mysig dag ni haft ;)



Detta med att kent inte får vara hemma mer än de 10 dagarna , tänkte på att när ska han ta ut sina lediga pappadagar? Då får ni ju lite mer tid tsm :)

2009-03-31 @ 16:40:13
Postat av: milo

Klart han får ta ut pappadagarna när du är hemma, det känner jag en annan tjej vars sambo nyligen gjorde, han va hemma med dom i 2veckor, hon fick i januari så prata med dom :)

2009-04-01 @ 07:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0