No bebis.

Tadaaa - ingen bebis idag heller , det var tll och vara envis därinne. Det blev en liten shoppingtur igår iallafall, i ungefär 4 timmar spatserade vi omkring i stan ( man får väl ut ungen om inte annat ).. Kent köpte jeans och en jacka, själv satsade jag på smink och lite annat ( väl behövligt ) och så handlade vi även lite bebiskläder + filt åt lilleman - det går helt enkelt inte att motstå dem små plaggen. Sedan blev det filmkväll här hemma, kom i säng inatt någongång - vaknade trots detta för en liten stund sedan och kunde inte somna om,  som vanligt. Ska man nu ändå vakna tidigt, så kan ju bebis vara här.. liksom?

Senare idag ska vi träffa Martin och Hanna, fram tills dess ska jag vila,vila,vila...har ont i min rygg och som lite "molande mensvärk" - men det är ju definitivt inget att hoppa jämfota över. Det är ju inte första gången om vi säger så, hade lite ont i magen inatt, men inte heller detta resulterade i något. BF + 9 idag - nåja, bara till och inse, vår lille prins kommer inte ut förrän han är redo  =)  tills dess är det bara att le ´å se glad ut! 


Kommentarer
Postat av: Karin

Kanske tycker att det är mysigt o bekvämt därinne, kallt o vintrigt ute liksom :)

Hoppas allt går bra.

MVH

K

2009-03-01 @ 07:35:02
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Han blir iaf som Mio - född i mars, DET, min vän, är en sak som är säker ju :D

2009-03-01 @ 09:01:32
URL: http://jasas.se
Postat av: Malin

Tjata får man =P



Ohfy F'N rent ut sagt, jag gick och la mig en sväng för ca 1½ timme sen(sömn tänkte jag) men nä nä... så fort jag gick och la mig så kom alla värkar igen, jag gav upp för ett tag sen och sitter nu här och känner NADA =|

2009-03-01 @ 10:52:24
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0