Monday.

Måndag idag, ny vecka med andra ord.. helgerna går snabbt. Igår var vi iväg mest hela dagen, stack rätt tidigt på förmiddagen, tog långa promenader och shoppade en massa. Bl.a babysitter, sängmobil, lakan mm åt lilleman och lite smått till mamma och pappa också. Vi kom hem när det började närma sig kväll och Kent lagade mat, karré med rosépepparsås - underbart gott var det. Sen blev det mys i soffan resten av kvällen, var helt slut!Men jag känner att konditionen börjar komma igång igen, kroppen är mycket piggare nu - skönt!

Idag väckte Liam mig runt 7.3o, helt perfekt.. mös lite med honom efter han ätit och nu har han somnat  i sin babysitter - haha, tulle. Dagen idag blir lugn, hela veckan är mer eller mindre fullspäckad så jag vill bara vara hemma och ta det lite lugnt, mysa med lilleman och vovven. På fredag kommer min familj och hälsar på, dvs mamma,pappa, lillasyster, storasyster + man ( Christer ) och stannar över helgen - ska bli jätteroligt!

Nej, man kanske skulle ta och göra ett ryck här hemma, äta frukost och fräscha till sig lite - tänkte ta en promenad när Liam vaknat så man kanske borde lägga på ett kol. På återseende, ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vad roligt att din familj kommer :)

2009-03-30 @ 10:02:06
URL: http://jasas.se
Postat av: milo

Kul att shoppa , åhh är så nellad att handla bebissaker haha :D



Hoppas du får en bra dag , känns dock inte som nått roligt väder att promenera i , om du frågar lata mig HAHA ...



Åhh va gott det lät, karré , det har jag inte ätit på lääääänge ju :P

2009-03-30 @ 11:21:43
Postat av: Malin

Skönt med promenader =) Jag var ut i lördags och igår med lillan och idag har vi shoppat lite och då har mina päron dragit vagnen =) måste låta dom göra det ibland å, HIHI



Är lilleman snäll då?

2009-03-30 @ 18:46:06
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0