Lite uppdatering.

Hejhej!

Har tappat det här med att blogga lite, dels för att man ( underförstått ) prioriterar mycket annat och så känns det helt enkelt bara.. blasé? Tråkigt och ja, tråkigt,haha.. angående kommentarerna om att alla spädbarn sover i början och det försvinner med tiden så tror jag ni missförstått mig, jag vet att dem sover i början och igenom de mesta men vaknar lättare sen - det var snarare att vi är glada att vi fått en bebis som är såpass lugn och inte skriker mycket alls, vare sig om det är liv runtomkring eller  "bara därför att". Vi mår alla hur bra som helst, Liam äter suveränt och sover ännu bättre - jag överdriver inte ( det gör vä ingen mamma, haha ) när jag säger att han är världens snällaste. Han är lugn och nöjd, är vaken och myser en massa med oss, äter jättebra och ler en massa, massa  =)  Sover bra på nätterna och ja, allting rullar på finfint helt enkelt.. Han går upp i vikt som han ska och mår hur bra som helst, precis som vi.

Helgen har gått undan, i lördags fick vi besök av lite grannar på förmiddagen och senare under dagen kom Martin och Hanna på besök, dem väntar ju också en liten pojke som är beräknad i början av Maj. Ska bli skoj! Och igår var det ännu en besökardag, Kents moster + kusiner kom på en fika och hälsade på oss och vår prins.. som förresten blev 1 vecka igår. Dagarna bara flyger fram, men så härliga dem är.. vi bara tar det lugnt och njuter av varandra.

Nu ska jag mysa med mina pojkar igen, vi hörs när vi hörs, jag läser bloggar iallafall när tid finnes och sjkrive allt eftersom lust finns. Hoppas ni alla mår bra och än en gång, TUSEN TACK för alla fina kommentarer!

Kommentarer
Postat av: milo

Låter helt underbart :)

Ber till gudarna är man oxå kan få ett så snällt barn nästa gång :)



massa kramar till er !

2009-03-17 @ 07:41:55
Postat av: Malin

Hihi när dom ler har dom magknip eller skiter? vet du va =)



Usch ja, fy jag är så trött så trött och less på lilltösa som bara skriker och vägrar sova och vara nöjd. SUCK! Men men...

Jo måste nästan kolla det känner jag, måste få veta om det är det som spökar, annars vet jag inte vad det kan vara? =S

2009-03-17 @ 11:36:32
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Petra

Stort grattis till lilla Liam! Han låter väldigt lik Luna. Hon har varit lugn från början. Gråter sällan och sover på nätterna. Hon blir 7 månader idag och hon är fortfarande lugn. Tror vi har fått ett lugnt barn helt enkelt och det verkar som att ni med har fått det! Börjar dock tro att allt krångel säkerligen kommer med nästa bebis hehe...

Hade så bra med pojkarna =)

/Petra

2009-03-17 @ 14:45:20
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Tack snälla du för din värmande kommentar, den värmde i mammahjärtat och satt fint då man själv känner sig rätt värdelös för att man inte kan dela på sig! Stort grattis till er söte lille kille också! Kram

2009-03-17 @ 19:53:12
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det känns jätte jobbigt =( jag vet verkligen inte hur jag ska orka ta kvällarna själv och allt =( ... När börjar din jobba??



Hembesöket gick bra men usch vad konstigt det kändes och hjälp vad skum hon va =S



Ingen aning om varför jag är yr men frågade BVC sköterskan och hon tyckte jag skulle boka tid för efterkontroll snarast för hon tyckte inte att kombinationen yrsel, dålig aptit och rasat 12kg på två veckor lät bra =(

2009-03-18 @ 15:09:27
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0