HELG.

Dagarna bara flyger fram och jag glömmer att uppdatera mest hela tiden - nåja, får dra till med snabba resumeér utav dem dagar jag inte skrivit.  Det är väl olidligt spännande kan jag tänka mig, haha.

I torsdags kom som sagt i tidigare inlägg Arijeta på besök under dagen, Liam fick jättefina kläder utav henne och Björn ( hennes sambo ) - bodysar, strumpor och en jättefin träningsdräkt typ. Ungen simmar praktiskt taget i kläder för tillfälelt, hinner knappt använda upp dem han har och börjar nu sakta men säkert växa ur storlek 50 ( kan dock ha en del plagg ännu ), vi invigde idag den första sparkdräkten i storlek 56. Nåväl, hon åkte hem någongång under kvällen och då avslutade jag och min älskling med en film innan det var läggdags.

Igår, fredag, så kom Milo och Miranda på besök, supertrevligt var det - vi fikade och snackade en massa, käftarna går ju alltid i ett oavsett hur man bär sig åt, haha. På kvällen stack Kent iväg för att  umgås med några vänner  och fira att han blivit pappa, så det var min och Liams första kväll ensamma och det gick bra! Jättemysigt var det, han var på gott humör och vi låg i soffan och mös en massa innan det var läggdags - en slockande han och sov som en stock, vaknade bara när det var matdags och sen somnade han om igen. Vår lilla tulle  =) Han är så fin,  fin.. man bara tittar på honom och känner sig så ..hel.

Idag har vi myst en massa hela familjen, var även ute en sväng och handlade lite osv tidigare under dagen och vi har precis ätit middag, tacos blev det dag ( Haha, Milo ) och vi åt i lugn och ro tillsammns medan lilleman sov, mysigt. Han sove förresten ännu, och nu ska jag joina min älskling i soffan, se Robinson och sen blir det film! Imorgon ska vi iväg och shoppa lite och vår Liam blir även 3 veckor, wow.. så snabbt det gått! Idag var hans födelseannons i Sydsvenskan och den köpte vi givetvis - så nu sitter annonsen på kylskåpet  =)

På återseende, hoppas ni alla har / har haft en trevlig helg - tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Helluuu!



Håller med, jätttrevligt att träffa dej i fredags :)



Haha så du lyckades? ,wieee!

själv fick jag det äntligen igår LOL

2009-03-30 @ 08:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0