BVC.


Idag fick vi sovmorgon minsann, jag vaknade först av alla runt 6.3o - traskade upp och fixade till mig lite.
Kent och Liam låg kvar i vår säng och sov så gott, och Tasha sov som en klubbad säl i soffan, sötnosar.
Sen fick jag väcka Kent så att han också kunde bli till folk, drack lite kaffe framför nyheterna och sen fick vi tyvärr väcka lilleman som sov gott i vår säng. Skulle vara på BVC 8.3o ju, men det gick bra - han piggnade till rätt snabbt efter lite kläder och mat. Traskade bort till BVC för vägning och mätning, Liam hade gått upp 345 gram sedan förra veckans besök och är nu 56,2 m lång ( var 53 när han föddes ) så han växer jättebra!
Efter besöket traskade vi till affären och handlade lite, sen bar det av hemåt igen och Kent åkte till jobb..
 
Lilleman är redan 18 dagar, jag fattar inte vad tiden tar vägen, jag vet - det blir värre, bla bla, behöver ingen påminnelse om att njuta av denna tiden för vips är dem jättestora, för det gör vi givetvis. Men att det redan är 18 dagar sedan han kom till världen, snart blir han 1 månad, helt ofattbart.. men det är så underbart mysigt, för han är med mer och mer nu - fixerar blicken, ler jättemycket när vi gosar med honom och är väldigt pigg och glad överlag. Det sa BVC-tanten också, att han är så lugn och glad och verkar må jättebra - det var superkul att höra såklart. Vår lille prins! Världens underbaraste lilla..

 Nu har jag precis ätit lite lunch, Liam sover för tillfället men bör vakna inom kort.. så jag ska passa på
 att ringa lite telefonsamtal. Och om någon timme kommer Arijeta och hälsar på oss  =)

 
Lite bilder som jag tog imorse, Liam som sover gott i mammas & pappas säng, och Tasha likaså i soffan :
Liam är jäkla lik Kent...sanslöst.

    


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack så jätte mkt och lycka själv till med lilleman =)

2009-03-26 @ 15:57:43
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

Sicken liten livsnjutare ni har, åh så fin! :D Hunden verkar ta allt med ro? Fan vad skönt, rent ut skrivet!

2009-03-26 @ 21:21:29
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

Aww lilla liam :p



Ja , kopia av far sin ;)

2009-03-26 @ 21:24:19
Postat av: Malin

Tack =) men det var jobbigt PUH



Fin prinsen är =)

2009-03-27 @ 09:09:16
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0