BF + 13

Ingen bebis! Men vaken är jag, och lika pigg som jag är var dag vid denna tiden - märkligt egentligen eftersom jag ännu en gång sovit som en kratta. Vaknat flera gånger.. pga kissnödighet och "bara därför att" och vid 2.3o vaknade jag och hade världens ( jag skojar inte, världens ) magknip så jag fick springa på toa och tömma magen ( sorry för infon ). Shit, så ont det gjorde.. somnade dock rätt snabbt efteråt och lyckades sova till 5.5o ungefär - nu har jag lite småont, men inget märkvärdigt. Så var det med den saken, nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv, kanske äta lite frukost  =) sen får vi se vad dagen har att erbjuda! Tjingeling allihop..

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Stackars liten! Håller tummarna här, alltid. You know.

2009-03-05 @ 07:37:27
URL: http://jasas.se
Postat av: Katarina

Hallo! Jag googlade på igångsättning nyss och kom till din blogg, det var ju lite roligt! Bloggar också om väntan på bebisen, skicka ett meddelande på FL om du vill ha lösen :) /Glenni

2009-03-05 @ 13:13:38
URL: http://fruktsoppa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0