BF + 12 - dear lord!

Ingen bebis idag heller - hade ont igår kväll ( misstänker dock intensiva förvärkar ) och har vaknat tusentals gånger inatt av saker som magknip, "bara därför att" och två gånger av att jag drömde mardrömmar och mer eller mindre skrek rakt ut. kul har jag haft.. och nu är jag vaken igen, har lite dovt ont i magen, men inget att hoppa jämfota över. Bara att inse, det kommer inge bebis! Jag tror jag bojkottar datan lite idag, åtminstone för tillfället, ville mest bara informera om att ingenting har hänt.. vi är kvar på ruta ett så att säga. Jag är trött på detta nu...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men gumman då =(.... Du kan alltid ringa mig om du vill LOVE YOU

2009-03-04 @ 06:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0