Annons.

Det har jag precis ordnat, födelseannons på Liam i Sydsvenskan - det är roligt att ha sen, i hans babybok =)
Här har vi varit uppe med tuppen mer eller mindre, vi steg upp allesammans strax innan 6 imorse.. Kent skulle till jobb och Liam var hungrig. Efter han ätit så klädde jag honom och sen mös vi en stund i soffan vilket resulterade i att han somnade så gott, ligger just nu i sin säng och sover ännu.. vaknar nog snart dock och är hungrig igen  =)   Så fort han ätit tänkte jag att vi skulle ge oss ut en sväng, behöver handla lite smått + att jag behöver frisk luft.  Annars blir det lugna gatan här idag, ska försöka fixa klart med lite papper osv.. Imorgon ska vi vara på BVC 8.30, Liam ska vägas,mätas osv.. sen kommer förmodligen Arijeta på besök under dagen  =)   Nu ska jag kika vidare lite här, tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0