Sol och värme

, nu var det måndag - ännu en gång och därmed ny vecka och helgen är över. Vi har haft en jättebra helg dock, får jag väl säga.. vädret har varit super så vi har varit ute mestadels av tiden. Så lite färg har man fått på kroppen, äntligen  ;)

I lördags var vi i Folkets Park med Katarina, Lie och ungarna.. dvs vår Liam och deras Isabella - Jättefint väder var det och varmt som sjutton. Spenderade några timmar där, kollade på djuren och traskade runt..sen kilade vi vidare och käkade middag på Ölcafeét tillsammans. Sen skiljdes vi åt och vi promenerade hem med lilleman -  strax efter 20 tror jag klockan var när vi ramlade innanför dörrarna.

Igår var vi också iväg mest hela dagen, promenerade hit och dit.. gick och tog en glass och och handlade lite. Kent köpte inlines och sen blev det lite kläder, till oss alla 3.. Var så slut när vi kom hem, solbränd och trött efter att ha varit ute i flera timmar och mina fötter pulserade som fan, eller trampdynorna snarare. Vi köpte förresten en saccosäck / Beanbag till Liam också, mycket populär var den, han ligger som handen i handsken.

Idag blir det nog rätt lugnt skulle jag tro, vi kom hem för en stund sedan - var iväg och handlade lite blöjor och mat. Jag ska snart sätta igång och göra pastasallad som vi ska äta ikväll, lilleman sover tungt för tillfället och hunden snarkar ute på balkongen. Slänger in lite bilder från helgen här under - tjingeling allesammans!

Folkets Park 27/8


   

   

   

   


   

Beanbag / Saccosäck

  

Kommentarer
Postat av: Milo

Vilka härliga bilder =) ..

Ser ut som ni haft en fin dag i parken.



sacosäcken va jättefin =)

2009-06-30 @ 09:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0