Liam 3 månader.

Då var det en ny vecka igen, tiden går alltför snabbt ibland, men man hänger med ändå  :)  Idag blir vår lilla prins 3 månader, stora killen.. jag fattar inte var dagarna tar vägen, nog för att jag visste det skulle gå fort, men inte fort. Nåväl, i eftermiddag ska vi till BVC för vägning / mätning osv, återstår och se om det även blir vaccination eller om vi ska dit igen på torsdag, spännande. Ska bli kul och se hur mycket han gått upp i vikt, samt hur mycket han växt.. sist vi var där, för drygt en månad sen - så vägde han 4700 och var 61 lång. Han kommer bli en lång och smal kille tror dem på BVC.. det har han ju definitivt inte fått från mamma och pappa, haha - längden dvs. Mja, smalheten har ju inte fått av mig heller, det måste jag ju erkänna. Han följer iallafall sin kurva perfekt och det känns skönt.. äter som en häst gör han också. Förstår inte var dem gör av allt?  :)

Jahapp.. helgen har varit hur bra som helst, familjen vaknade till slut i lördags och vi gav oss ut på en långrunda, väl hemma ett par timmar senare så lagade Kent mat och sen var det dags för fotboll. Matchen var ju ingen höjdare, men det behöver vi ju inte ens diskutera.. blev bara så besviken, men så går det när man hoppas på för mycket. Igår var det slappesöndag här hemma, vi låg och mös länge med täcken i soffan framför filmer och gosade med lilleman.. mot eftermiddagen drog jag med mig Tasha ut på powerwalk i ca 1 ½ timme - det började ösregna i slutet så vi var lagom torra när vi kom hem, hehe.  När Liam somnat mot kvällen så bäddade jag och Kent ner oss i soffan och körde fimmaraton, ramlade i säng runt halv 1 inatt.. men fick sova några timmar, lilleman vaknade vid 5.3o och var hungrig, sen somnade vi om till strax efter 8.

Nu ska jag kika runt lite här, sen ta mig en kopp kaffe och pyssla lite.. efter Liam vilat sig förmiddagsvila ska han bada :)  Tjingeling så länge gott folk...

Såhär fort går tiden och dem växer såååå snabbt  ;

    

Liam 3 timmar gammal     Liam  3 dagar gammal


   

Liam 3 månader                 Liam 3 månader

Kommentarer
Postat av: Milo

Härligt att han följer sin kruva som han ska =)



Du är så duktig , heja heja :):.jag hoppas jag blir lika duktig sen när det är min tur och powerwalka xD .



3 månader, gossebarn ;). Åhh så mysigt det ser ut på den bilden när han ligger på ditt bröst, såå liten =) . Han är så söt , och på de nya bilderna så det ut att vara mer liv i han än föregående hehe . det går så fort allt ... Underbara liv !

2009-06-08 @ 10:35:08
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Eva

Stark i naken för det är han!

2009-06-09 @ 10:12:18
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0