Tralala.

Hej hopp i sommarvärmen.. Guuud så glad jag är över att det äntligen har blivit lite fint ute! Slarvig är jag dock på att skriva här emellanåt, men så blir det.. man är ute rätt mycket numera ( man får passa på ju ) och tiden prioriteras helt enkelt till annat. Sen är jag lite lat och lömsk också, har perioder då jag hellre läser andras bloggar än uppdaterar min egna.. uppskattar dock att ni andra är flitiga, det finns en del bloggar jag besöker var dag och blir alltid lika glad när ni skrivit  :)  En kopp kaffe framför " mina bästa bloggar" ( dvs era ) att läsa, är inte så dumt.. jaja, som jag svamlar iväg här märker jag.

Nåväl, i onsdags var jag och lilleman hemma hos Petra och hälsade på, spenderade några timmar där och när det var dags att röra sig hemåt så promenerade vi istället för att åka buss i den olidliga värmen. Kents firma ligger på hemvägen så han ringde vid 16-tiden och mötte upp oss och så traskade vi hem och fixade lite middag och myste med lillebus. Igår blev en ta-det-lugnt-dag... Kent var tvungen att stanna hemma från jobb pga sin allergi så han stack iväg till läkaren eftersom han inte stod ut mer.. fick recept på massa mediciner som kostade 700 spänn, helt otroligt.. att det ska kosta så mycket för en allergi. Sen blev det även en spruta för hans del och när den var tagen och även en tablett när han kommit hem, så tog det inte lång stund innan han somnade.. dåsigheten varnade dem för innan, men trodde inte det skulle gå så fort  :)  Han är hemma även idag och ligger för tillfället och sover, helt slut stackaren.. Liam sover han med så jag sitter här med en kopp kaffe i lugn och ro.. ska snart fixa ihop ett fotoalbum, har sorterat alla fotona ifrån när dem är tagna så nu är det bara att klippa och klistra så att säga. Ikväll blir det fotboll och lite god mat, det gillar vi.. ska ut en sväng lite senare i värmen, powerwalka en stund. Ha en trevlig kväll allesammans och Milo? Trevlig resa  ;)

Kommentarer
Postat av: Milo

Hehe tack så mkt, är dock hemma nu men har inte sett detta inlägg förens nu :P...



Hoppas er helg varit bra?

2009-06-28 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0