Sommar...

Ja - nu är det iallafall sommar tycker jag, vädermässigt dvs.. Juni överlag är ju såklart, en sommarmånad. Igår hade vi kanonfint väder så vid 12.30 cirka  traskade jag ut med lilleman i värmen, gick långpromenad.. kilade förbi mobilia också och handlade lite diverse nödvändigt, bla. underkläder. Hittade en jättesöt klänning också och ett par byxor, såna som slutar vid knäna.. hur lätt som helst att shoppa lite kläder trots att man har miniman med sig - jag skulle prova klänningen och byxorna jag köpte på Lindex och tack och lov har dem lite större provrum så jag drog med mig vagn och allting in. Finns det hjärterum finns det stjärterum  :)  Sen höll vi oss utomhus resten av dagen, satt ute i det fina vädret och solade.. äntligen säger jag bara! Vi ramlade innanför dörren runt 17.3o igen, då var Kent redan hemma från jobb.. tog det lugnt resterande av kvällen - mös lite, såg på tv och käkade glass.. yummie.

I skrivande stund sover Liam, han har varit vaken drygt 1 ½ timme innan så nu la jag honom i sängen då han höll på somna i babysittern.. Själv ska jag strax äta lite frukost och njuta av mitt morgonkaffe, pyssla lite här hemma och göra mig iordning - och så fort lilleman vaknat igen och fått lite mat i magen, så ska vi åka hem till Petra och hälsa på  :)

Åh, nu är det bara nästa vecka också kvar och sen har min älskling semester i 4 veckor.. jösses, så härligt det ska bli! Då hoppas vi på fint väder.. värme och strålande sol, icke sant? Ha en bra dag allesammans! Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Milo

Åhh vilken mysdag , ja det behövs inte så mkt för att man ska ha det skönt en dag som gårdagen ;) .. Hoppas ni får det trevligt idag !



2009-06-24 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0