Piggelin.

Här sitter jag och är rastlös till max, har världens energi och vill göra något nu, nu - nu! Men det slog mig att klockan inte ens är 8 ännu, så man får väl tagga ner en aning.. Liam sover efter "frukosten" och jag sitter och njuter av lite morgonkaffe. Har sovit som en stock inatt och vaknade inte förrän Kents larm ringde vid 5.30, somnade dock om i samma ögonblick och vaknade till när han pussade mig hejdå på pannan, lilleman vaknade inte förrän 6.45 ungefär, så det blev lite sovmorgon idag. Märkligt att man numera ser allt efter klockan 6 som sovmorgon  :)

Igår åkte jag och Liam hem till Milo, fint väder var det ( äntligen ) så vi gav oss iväg till parken och spenderade några timmar där. Mot eftermiddagen tog vi bussen hemåt, sen blev det en liten promenad ute i fina vädret.. mötte upp Kent när han slutat jobba och handlade lite. Det var tänkt att jag skulle hämta ut mitt paket också ( har beställt kläder från H&M ) , men det var ungefär 25 personer före i kön, så jag tackade för mig rätt snabbt. Får traska iväg och hämta det idag, vill ha mina kläder ju.. hade även fått hem våra foton jag beställt från Fujicolor, så nu ska jag bara köra en runda till med beställning då jag glömde några foton - sen så ska albumet fixas!

Njaej, nu ska jag kolla runt lite här och sen får jag se vad jag och min tulle hittar på idag - förhoppningsvis blir det fint väder så man kan vara ute, ser rätt lovande ut än så länge. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja men eller hur.. här sov vi till halv åtta o DET är länge.. :D Ha en ba dag!!

2009-06-16 @ 09:29:11
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0