Ooops.

Oj.. jag börjar bli dåligare och dåligare på det här med skriveriet, har sån bloggtorka för tillfället och datortorka med för den delen. Men några rader kan man väl försöka knåpa ner.. Hmm, what to say?
 
Allt är fint med oss, idag blir lilleman 3 månader och 2 veckor - tiden den går undan och han blir bara störe och större, har blivit lite rundare också tycker vi, hehe. En annan som åldrar på sig är JAG.. uscha, nästa vecka fyller jag 26 år, förstår inte var åren blir av? När den väl passerar tänker man inte så mycket på det, men i efterhand så.. 26 jäkla år! Nu är man alltså vuxen, med andra ord  :)  Njaej, ingen panik what so ever, mer än över att tiden bara springer förbi.. när man tänker efter sådär "halvdjupt" menar jag.. jag var 19 år ( skulle fylla 20 efter några månader ) när jag flyttade ner till Malmö från Västerås, det är alltså över 6 år sedan - otroligt! Men mycket har hänt måste jag säga och livet är mer än underbart för tillfället - så det är väl inte åldern som gör människan, utan människan som gör åldern?

Midsommarafton har kommit och gått, trevligt som sjutton hade vi! Åt god, god mat och hade mysigt.. var hem till ett par av våra grannar som vi umgås med emellanåt, dem hade midsommarfirande hemma hos sig i år, det var vi fyra och lite fler folk.  Skitroligt var det och Liam höll sig vaken så gott som hela tiden ( otroligt måste jag säga, MÅNGA timmar ) och var på strålande humör, skrattade och tjoade.. halv två på natten ramlade vi innanför dörren här hemma och jag var så slut så jag trodde jag skulle ramla ihop. Det tog inte många minuter så sov vi, hela familjen.. jag vaknade runt 8 på lördagmorgonen, medans lilleman sov till strax efter 9, han var trött.. Kent vaknade inte långt därefter. Det blev en lugn dag för oss, med massa mys, lite utomhusviselse och film.

Igår var vi iväg större delen av dagen, gick långa promenader och shoppade lite.. var bl.a på Babyland och köpte bärsele, hakklappar, skedar osv till lilleman. Jag fick även shoppat lite, bl.a en regnjacka, ( väl behövligt när man ska ut med vovve och hela fadderullan ) tofflor, hygienartiklar m.m.. sen handlade vi lite smått och gott till köket. Kom hem vid halv sex igår kväll, trött som attan och ont i fötterna,haha..  Jag och Liam ska ta en sväng till IKEA en dag i veckan och kika lite, har lite till som behövs handlas hem.

Idag vet jag inte vad som händer, det blir nog en lugn dag med min prins.. vi ska ut på en liten promenad senare, har lite ärenden här och var. Är lite fundersam över vädret, på nyheterna sa dem att det skulle bli fint hela veckan..strålande sol och mellan 20-25 grader var dag. Inget jag märker av härborta iallafall? Jaja, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

du din lilla flicksnärta... det var sååå länge sen jag var 26 så jag knappt kommer ihåg det, hehe..

2009-06-22 @ 11:29:43
Postat av: Malin med liten Isabell

Här skiner solen och jag är RÖD =D Hihi, äntligen!

2009-06-22 @ 15:56:54
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0