Ingenting har hänt.

Fan, jag skulle ju typ göra värsta grejerna.. eller vadå " värsta grejerna " - det lät som om jag vore 13 år och tycker allting är värsta, värsta. Men för att komma till det huvudsakliga, planerna var många idag.. t.ex skulle jag ordna upp lite ärenden som att bl.a gå till apoteket.. sen skulle jag och miniman ta en tripp till Mobilia då jag är i stort behov av nya trosor och lite andra kläder. Hur länge är det liksom okej att gå i dem otroligt osexiga trasorna man hade under graviditeten? NO MORE i say! Jag har ju visserligen ett eller två par lite finare, men dem kan man ju inte vandra i var dag.. I tankarna fanns även en tur till IKEA för att titta efter en matta och lite sängkläder åt Liam. Men lik förbannat, här sitter jag fortfarande.. eller jag har ju definitivt inte suttit framför datorn sedan imorse, långtifrån. Jag och miniman har myst en massa.. lyssnat på barnvisor, pillat med leksaker ( skallror, gosedjur - you name it ) och bara skrattat, större delen av dagen. Och så nu precis så ringde Kent och så såg jag, att klockan är ju snart halv 3 ( ! ) och vi har inte kommit iväg någonstans. Snart slutar folket jobba , med andra ord : tjockt med folk överallt. , vi ändrar våra planer idag och ger oss iväg imorgon istället  :) 

Kommentarer
Postat av: Milo

Tider rinner lätt iväg hehe ;) ...

2009-06-23 @ 07:51:24
Postat av: Carola

Ja, du har ju all tid i världen, precis som jag! :D

2009-06-23 @ 08:40:58
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0