Veckan som gått..

Hej allesammans..

Vi har haft besök från Västerås hela veckan, min mamma och lillasyster har hälsat på - dem åkte hem i förmiddags. Jätteroligt har det varit och Liam har myst massor med sin mormor och moster, vi har varit iväg lite här och där.. slänger in foton en annan dag när mer ork och tid finns.  Kents första semestervecka är snart till ända, men tack och lov återstår 3 till  :)  Så det finns gott om tid att umgås och hitta på roligheter kvar, hoppas bara på fint väder.. idag har det mest bara regnat och blåst tycker jag. Gör mig dock inte mycket, är helt slut i kroppen.. orkar knappt röra mig, somnade mellan 1o.3o och 13.3o innan idag. Bara slocknade totalt i soffan, poff sa det och så sov jag.. jag har nyligen börjat med nya p-pillar så jag misstänker att dem har lite med saken att göra, och så har jag mens också.. tjohoo, piggelin man blir.

Annars är allt fint med oss alla, lilleman blev 4 månader i onsdags.. vår store kille. Han är så glad och go hela tiden, bara "pratar" och skrattar dagarna i ända, mestadels.. smakportionerna funkar jättebra, introducerade äpple och banan puré här i veckan och den var poppis. För övrigt har jag inte mycket att tillägga, har tappat lusten att blogga helt och funderar på att ta bort sidan helt och hållet.. nu har jag visserligen inte uppdaterat eftersom vi haft besök, men ändå.. känns bara så.. blöh. Nej, nu ska jag joina min man i soffan, vi hörs av - på ett eller annat sätt, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Åhh vad mysigt det låter, hoppas det är bra med din mor o syster ? ...



Ja vädret har ju inte varit så skoj alls, hoppas på bättre dessa 3veckorna då så kent ( ja du med hehe ) kan få njuta av sommarvärme under semestern :).



Äschh du har inte alls tappar intresse, bara kommit ur banorna med att blogga och tar du bort din blogg så sparkar jag dig på ditt smalben :P

2009-07-11 @ 10:47:54
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Kul med besök :))



Du kanske borde behålla bloggen, om ens bara för dig själv.. iom att du skrivit ganska mycket som nybliven mamma och sådär. Tänkte mer för din egen skull.. kan vara kul om några år att titta tillbaka på. Eller vad vet jag :)

2009-07-12 @ 00:50:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0