Svennebanan.

Igår fick vi fyndat en del på IKEA, dock smällde vi ( läs jag ) mindre pengar än vanligt och hela besöket gick förvånansvärt fort, Kent var mäkta imponerad och utbrast när vi gick genom utgången :

- "Jag är MÄKTA imponerad,går det såhär fort var gång så kan vi åka hit fler gånger"

Så jag får väl lura dit honom fler gånger i tron om att han ska komma undan fort och smärtfritt, haha - skämt åsido, någon timme spenderade vi därinne och det mina vänner, är rekord för denna damen. I vilket fall som helst, så köpte vi en matstol åt Liam, så nu kan han äntligen sitta ordentligt när det är matdags. Sen blev det lite annat smått och gott : lampa, sängkläder åt oss och lilleman, kaffeservis, köksgrejer, ljus osv osv.

För övrigt så får vi se vad dagen har att erbjuda, det var min sovmorgon idag och jag vaknade inte förrän 10 - rätt störigt egentligen, för jag gillar inte alls att sova så "länge" - ett,tu,tre och så är klockan 12 och halva dagen har gått. Som nu med andra ord.. Kent har spelat den där hemska låten Svennebanan halva förmiddagen, enbart för att jävlas - för att jag hatar skiten, tycker den är såååå vidrig  ><

Nåväl, ha det bra allesammans - nu ringde Rebecca så jag ska prata vidare med henne - tjjingeling!

Kommentarer
Postat av: Eva och Neo

Ibland går det faktiskt föööör fort, varför kan dem inte vara pyttepytte små alltid? - Så gosigt att kunna gosa med dem, men nu vill han knappt ligga still. Well, det är så klart kul att se dem växa och utvecklas också, men lite gos skadar inte.. (A)

2009-07-26 @ 09:46:47
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: j a s a s . s e

HAHAHAHAHAHA, den sjöng ju Fia (på mitt jobb) idag!!! Höll på "Svenne banan, svenne banan" hela tiden, fick den ju på hu'vet :P

2009-07-28 @ 22:10:53
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0