Slapp,slapp..

Jag tar en paus från mitt slappande i soffan, läser lite bloggar och kollar väderrapporten inför morgondagen - trots att jag är smärtsamt medveten om att den sällan stämmer. " Dem " ( meterologerna på SMHI ) påstår iallafall att det ska bli sol och värme imorgon och jag hoppas för en gångs skull att dem inte ljuger oss rätt upp i ansiktet, för planerna för morgondagen innehåller bl.a strandbesök, men för det - krävs fint väder. Vi får väl se..?

Hur som helst, jag är ensam för tillfället, eller nja, Tasha ligger i sin bädd och sover och lilleman sussar gott i sin säng. Kent däremot är iväg och tar ett kvällsdopp med Martin, fråga mig inte varför, det är ju allt annat än varmt ute, hah - nåväl, inte min huvudvärk  ;) När han kommer hem ska vi mysa i soffan med film.. och fram tills dess har jag bäddat ner mig i soffan med min bok och lite godis, förutom denna paus som sagt.

Idag har jag och lilleman varit hemma hos Milo och hälsat på, fikat och snackat lite skit.. Liam hade tur, där var en uppsjö av leksaker han kunde stoppa i munnen och dregla ner, samt en skön lekmatta att ligga på. Perfekt med vänner som har smått eller väntar smått ( som i Milos fall ) - så slipper man packa vagnen halvfull av underhållning. Jättetrevligt hade vi i vilket fall, som alltid, =)  kom hem vid 17 och då blev det middag - Kents köttfärsås. Jag åt alldelles för mycket, som man alltid gör när det är god mat.. men det satt fint.

Jaha, nu ska jag återgå till mitt slöande och invänta gubben.. ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0