Rain =)

härligt det var att vakna idag, titta ut och se att det ösregnade.. äntligen! Tacksam är jag, tycker det är så himla skönt med lite svalare väder och inte bitande sol every single day.. jag älskar regn, tycker det är så mysigt. Idag ska vi iväg och fixa lite ärenden, handla en del saker till lilleman och även åt oss själva.. men det dröjer ännu någon timme för lilleman har nästan precis somnat. Vi har börjat ge honom mer och mer i matväg att äta nu, imorse när han vaknade strax öcer 6 så blev det välling ( ersättning ) i vanlig ordning, men nu när han åt för en liten stund sedan gav vi honom gröt med lite fruktpuré, och han smaskade i sig allt   =) Är så glad att han tycker så mycket om det och äter så bra..

Nu, gott folk - ska jag göra mig lite frukost tänkte jag, bestående av havregrynsgröt.. men först kika igenom lite bloggar. Tjingeling!

Vår solstråle =)


Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Underbart med regn!!!! Ler för fullt här, älskar att se bilder på solstrålen!

2009-07-20 @ 00:10:13
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0