Gåstol!

Igår var vi iväg under dagen, stack bl.a iväg till Babyland och köpte en gåstol till Liam och han äääälskar den! Det går undan här hemma vill jag lova, det var nog det bästa inköpet vi gjort hittills, åt honom =) Sedan köpte vi även rullgardiner med solskydd på baksidan, så att vi slipper vakna med solen stekandes rätt i trynet på morgonen.. våra persienner är ju totalt kvaddade och det finns inget hopp om räddning tyvärr. Slänger in lite bilder från gårdagen, när lilleman gick loss med gåstolen..

   

   

 

Kommentarer
Postat av: Milo

Jättefin gåstol =) .. Så lycklig han ser ut ;p ..



Vi fick beställt nya skruvar till spjälsängen på IKEA och sen handlat lite smått o gott så som handdukar etc. Babyland blev det fixat nya hjulskydd till vagnen ( fattades 1 och dom har ju bara så man kan köpa sett , givetivs) jaja har man 2 extra till sen . Ja sen blev det ett sånt "badställ" man lägger bebisen i det i badbaljan ja du vet säkert va ja menar .

Ang bloggen så känns det trist att sluta men samtidigt har jag inte mkt intresse alls för det mera och de som pratar med mig får ju veta vad som sker i mitt liv =) ...



Hoppas ni haft en fin söndag ?



Fortfarande dejta på Tisdag ?

kramar till er!

2009-07-19 @ 17:41:05
Postat av: j a s a s . s e

Men gud så stor och söt han ääär! Han har ju också blivit jättestor! Så fin han är! :D

2009-07-20 @ 00:09:16
URL: http://jasas.se
Postat av: Carola

Ohhh vilken lycka!! :D

2009-07-20 @ 10:11:59
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0