Friserad + Besök.

NU har jag äntligen klippt mig!  =D

Är supernöjd och trivs som fisken i vattnet, har klippt en rejäl bit.. för er som inte vet så var mitt hår väldigt långt, långt över brösten och ner mot rumpan, mer eller mindre. Nu slutar det vid axlarna, så det är "kort" om man jämför med innan och så klippte hon upp det, är verkligen nöjd.. bilder kommer vid ett senare tillfälle.

Jeanette och Christer åkte för en liten,liten stund sedan.. dem har varit här idag, vi har fikat och varit ute en stund. Nu är Kent iväg och handlar vällingen som jag glömde ( smartarne ) handla i förmiddags.. sen blir det kvällsmat för vår del, jag är bara sugen på mackor idag så det lutar åt det. Kallt och gott.. är ju så jäkla varmt idag, men skönt är det!

Imorgon ska vi till Tosselilla med Martin, Hanna och lille Leo.. vi har hyrt en större bil så vi får plats allesammans med barn och vagnar m.m, så vid 9 imorgn bitti hämtar Martin oss och så blir det en heldag därborta. Våra grannar är hundvakt åt Tasha, skönt..vet man att hon har det bra också. Skitkul ska det bli, barn ( och vuxna ) får leka av sig lite, sen ska det badas och grillas  :)

Tjingelign så länge, hörs imorgon eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Malin med liten Isabell

Välling? ;)



Tosselilla? Tommelilla du menar? Hehe

2009-07-14 @ 22:50:43
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Eva

ÅÅåh, jag vill också klippa mig... :(

2009-07-15 @ 09:37:08
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0