Fort ska det gå..

Ikväll är jag ensammen hemma, eller nja - det är jag ju inte riktigt, jag är ensam med Liam och Tasha. Min bättre hälft är ute och ölar lite på Möllan med sina kompisar så jag har haft en myskväll för mig själv här hemma, målat lite naglar och ätit middag framför en film. Lilleman somnade vid 2o.3o ungefär, han har en tand på gång i underkäken och var jätteledsen när Kent åkte vid 19-tiden.. ont gör det kan jag tänka mig. Så han fick lite alvedon och sen blev han som förbytt, strålande glad och pigg som en mört.. sova, vad är det? 

Han är så himla duktig! Vänder sig hela tiden nu och hasar sig framåt, sakta men säkert.. går knappt att lämna honom ensam numera, för ett,tu,tre så har han hasat sig fram 1 ½ meter från platsen han låg på från början. På golvet dvs.. på kvällarna bökar han för fulla muggar också, vi lägger honom alltid i mittena v sängen, ungefär högst upp.. det slutar ofta med att han somnar tvärs över hela sängen intryckt i hörnan.. och ibland, som ikväll.. somnar han i fotändan. Han har då själv flyttat sig, han drar och hasar sig fram för fullt. Han har även börjat dra i spjälängsskyddet och lyfta på rumpan samtidigt, så att han mer eller mindre hamnar på knä.. hur ska detta sluta? Han har brått.. igår somnade han med handen hängandes i spjälsängsskyddet, mitt i bökandet så att säga. Galen bebis  :)

Imorgon ska jag ( äntligen! ) till frissan, klockan 1o.45 åker håret av! Nåväl, inte allt, men mycket.. det är så jäkla långt nu och jag är oerhört trött på det. Så en bra bit åker av och det ska klippas upp.. Så SKÖNT det ska bli! Sen på dagen kommer Jeanette & Christer ( Min storasyster och hennes man ) på besök, dem är på motorcykelsemester och svänger förbi i Malmö för att hälsa på. Ska bli skoooj! Men nu, mina vänner.. ska jag slänga min framför tv:n och glo på serier - tjingeling!
 
Vår fina kille.. taget tidigare idag  :)



Kommentarer
Postat av: Milo

Så duktig han är ;) ...



Himla underbar bild, verkligen!



Hoppas det går bra hos frissan idag och att du blir nöjd, du får lägga in en bild sen ;)

2009-07-14 @ 07:46:50
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Jätteduktig ju, men han behöver ju inte ha föööör bråttom! Allt går ju så fort ändå :O



Jättefin bild :D Vill gärna se foto på din nya frisyr, också juh!

2009-07-14 @ 11:13:32
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0