Farligt, farligt..

Godmorgon allesammans.. nu är vi vakna här hemma, eller jag och Liam åtminstone, Tasha och Kent snarkar fortfarande. Lilleman har sovit dem senaste två nätterna nu, utan att vakna alls förrän på morgonkvisten runt 6.3o - skönt har det varit kan jag lova! Dock bökar han fortfarande något fruktansvärt när det är läggdags, innan han somnar dvs.. dem senaste kvällarna har han somnat både på rygg och sidan, "mitt i bökningen" så att säga, vilket är ovanligt - för han har aldrig tyckt om att sova på sida eller rygg, det funkade bara fram tills han var 3-4 veckor ungefär, sedan har det varit mage. Men eftersom han vänder sig för fullt så somnar han ibland mitt i vändningen eller när han hamnat på rygg och bökat omkring lite.. han är aldrig ledsen eller arg alltså, utan han ska bara böka fram tills han somnar, bara det att han ibland får fatt i sänghimmeln och sliter i den så att den nästan går av från takfästet - mindre bra.
 
Iallafall, igår kväll när vi lagt honom så bökade han på som vanligt, vi satte oss i soffan som vi alltid gör, efterom det har blivit en liten rutin att han river halva sänginredningen innan han somnar  =D  Igår så tyckte vi i vilket fall att han bökade lite väl mycket, det pustades och stönades för kung och fosterland så vi började undra vad han höll på med - dels pga nyfiknehet och dels för att vi vet hur han börjat klättra i sängen så man är på sin vakt så att säga. Hur som helst, vi tittar ner i spjälsängen och detta ser vi då ;

   

Han har alltså hasat/klättrat upp, precis som vi misstänkte att han skulle göra snart.. farliga unge!


Idag ska vi till IKEA och shoppa lite - wonderful! Vem älskar inte IKEA, undrar jag? Men först ska sömntutan vakna och lilleman ska förmodligen vila lite middag, för tillfället springer han runt här i sin gåstol, fotade honom precis   ;

   


Så, mina vänner - nu ska jag avrunda här och återgå till min lilla son som snart river halva inredningen så som han skyndar fram. Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Herreguuuud vilka framsteg! Nu får ni sänka sängen annars klättrar han över snart och springer till er, kanske :D



Ja vem älskar INTE IKEA? Den som inte gör det är nog inte frisk :P Jag vill också ha IKEA så nära :|



Hoppas ni får en fin dag :)

2009-07-24 @ 09:46:09
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Ahh nu förstår jag va du menade när du berättade hur han klättra hehe .. farliga pöjk ;P ... men duktig är han iaf ;)! .. Han är så goo , fina killen!



Hoppas ni får det kul på IKEA , shoppa på =)



Tack för din kommentar om magen <3

Vi såg ingen film igår, båda va så trötta så det blev csi maimi :P .

2009-07-24 @ 11:16:02
Postat av: Rebecca

Så go han är blir helt knäsvag....

2009-07-24 @ 11:31:43
Postat av: Katarina

Men herregud, vad stark han är som kan ta sig upp så! Duktig kille :)

2009-07-24 @ 16:57:08
URL: http://fruktsoppa.wordpress.com
Postat av: Eva och Neo

haha, helt underbart söt är han.. :P

2009-07-25 @ 11:38:33
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Carola

Starke Adolf!! :D Sötis!!

2009-07-25 @ 14:27:40
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0