Waky Paky.

Jo, jag somnade ju till slut, i soffan, med tv:n på.. sista gången jag tittade på klockan var omkring 3, hade iallafall program att bli underhållen av så länge, hah! Vaknade vid halv 6 igen när Kent skulle upp för jobb, somnade om.. vaknade efter en stund igen och steg upp. Nu håller jag på och tvättar upp bebiskläderna..ska ta lite annat också " när jag ändå håller på ". Utöver detta blir det inte mycket gjort här hemma idag skulle jag tro, hade egentligen en del att fixa, men jag orkar helt enkelt inte... ska försöka vila lite senare, just nu är jag inte ens trött - konstigt nog. Hunden snarkar för fulla muggar här i sin säng och reagerar inte för fem öre när jag stojjar runt här, hehe. Nu ska jag kika runt lite och sen blir det lite frukost.. kaffet har jag lagt på hyllan för tillfället, vill inte uppmuntra någon förbannad halsbränna i onödan - klarar mig bra utan! Drack inget kaffe varken söndag eller måndag, det bara blev så.. och igår + förrgår blev det bara en kopp på eftermiddagen, så det kan väl liksom kvitta? Dem första 2 - 3 månaderna under graviditeten drack jag inget kaffe alls, för att jag helt enkelt tyckte det luktade skit och jag mådde illa bara av lukten. Jaha, och nu vet ni det också! :) Som sagt, nu ska jag tralla runt lite här.. tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Skönt att du redan tvättat överkast och grejs så du slipper köra det med, HAH :D



Ja då kan du lika väl skippa kaffet - du är så doktig och smaourt!

2009-01-22 @ 08:26:02
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Have a nice day girlie ,hörs sen :)



Kaffe is da shiiiet kvinna ;)

2009-01-22 @ 12:41:20
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0