Segt.

Jösses, jag är dålig som fan på att uppdatera, men - jag har en och endast en ursäkt, nämligen att jag är för jävla trött nästan hela tiden och orkar heller inte sitta framför datan alltför mycket då min rygg tar enormt mycket stryk. Hursomhelst så slog det mig/ oss ( mest mig som hysterisk överlag ) att det nu är Januari månad, vilket betyder.. att nästa månad ska lilleman titta ut. Ihh, herre jävla gud ( förjävla dåligt att använda jävla och gud i samma mening, jag vet ) liksom! Helt otroligt är det tycker jag, tiden har gått såå snabbt.. men det börjar ju däremot kännas i kroppen att det går mot sitt slut. Under, underbara förvärkar emellanåt måste jag säga.. och jag är som sagt riktigt trött, orkar knappt vistas utomhus längre,haha. Tar mig inte alltför långt om jag säger så, orken finns helt enkelt inte och jag får för ont snabbt..

Iallafall, vi har inte gjort alltför mycket idag.. tvättat och kollat på film, vi har precis ätit mat som Kent lagat  - kokt lax, potatis och hollandaisesås, ljuvligt! Nu ska vi mysa i soffan med lite film resten av kvällen, tjingeling! Tog lite foton för någon timme sedan på magen, here we go, det här är jag och magen idag



Du är på dag 233 av 280. (83,2%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 1 full dag (v33+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 20 feb 2009
Du har 47 dagar kvar till förlossning.


Kommentarer
Postat av: Carola

Åhh vad näääära det är nu!! :D Ihhhh!!

Fin gravidmage har du verkligen hörrö!

Ta det lugnt o vila o ta hand o varann! Kraaam

2009-01-04 @ 19:10:10
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Milo

Hoppas tiden går fort nu så du slipper ryggproblemet , lider verkligen med dej :/ ..

fina bilder på magen =)

Måste bara fråga , står kent på en stol på den andra bilden , tanken slog mig och jag var bara tvungen ,haha ja du vet hur jag e ;)

2009-01-04 @ 19:14:04
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Rebecca

Smidig du ser ut =9.....

2009-01-04 @ 21:22:29
URL: http://www.metrobloggen.se/Spajk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0