Sjukt, sjuukt.

Jaha, efter Rebeccas älskvärda kommentar i det senaste inlägget om att hon var nummer 236 när hon ringde försäkringskassan imorse så ändrade jag mitt rätt jävla snabbt vill jag lova.. det blir inget samtal dit idag. Får ge mig till tåls och se om dem uppdaterar mina uppgifter på "Mina sidor" på deras hemsida, någon jävla gång ! Otroligt jävla sega är dem, jag förstår självklart att dem har jättemycket att göra och att det är kaos tamejfan var man än vänder sig, men egentligen - och? Det vill jag väl rent ut sagt skita i .. ska man få hjälp eller ska man? Alltid ska det ta sån förbannad tid med allt och det ska klyddas in i det längsta vad det än må gälla, för helvete liksom.. skaffa fler resurser då så folk vet om dem ska få pengar, när dem ska få pengar, hur stor summa pengar dem ska få.. osv osv. Min havandeskapsledighet fick jag dock beviljad snabbare än fan själv, det var väl mer eller mindre sensation - skickade visserligen in den relativt tidigt. Men ändå.. dem är oftast supertrevliga på Fsk, jag har iallafall aldrig stött på någon hagga, men servicen och tillgången suger ju något kopiöst. Seriöst, nummer 236 i kön? Men skjut mig.. likaså en tjej jag pratade med på Familjeliv, hon hade nummer 169 när hon ringde, under tiden vi pratade.. shit alltså, sinnessjukt.

Jag har sån ångest, solen ligger på ordentligt idag, stålande väder med andra ord - men - då såg man plötsligt hur jävla skitiga fönster vi har, rent ut sagt! Fy fan, så kan det ju inte vara.. dem måste, måste tvättas inom en snar framtid, det säger jag bara. Annars kommer jag att må så dåligt, that´s the simpel truth, jag är så. Har inte sett det så innan och det var inte alltför längesen vi tvättade dem vill jag minnas, men såhär kan det definitivt inte se ut! Helvete.. nästan så att jag vill klättra upp och putsa dem ensam, men då blir det liv i luckan.. har lovat att låta bli + att jag självklart inte är så dum att jag hade gjort det. Det bara är så att det kliar i fingrarna, neurotiska jag liksom... står inte ut med skitiga fönster, speciellt inte när solen ligger på och det syns, gah! Nåja, nog om det nu... annars känner jag mig skitglad idag faktiskt! Förutom allt detta jag redan hunnit gnälla om dvs, hahaha... well well, vad är en bal på slottet ? tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har en 1,5:a på 44kvm nu, så det är på tiden att flytta nu känner jag ;-) Hur stort har ni?

2009-01-05 @ 23:36:00
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: sofie

naaaw! va gullig du är! tack!! =)

2009-01-06 @ 11:13:05
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Åh, en gravidblogg=) Allt bra?

2009-01-06 @ 14:40:06
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Elin

Hihi, jag hoppas att en siffra ramlade bort och att ni inte bor på drygt 5kvm. Kan bli lite trångt kanske?! Hihi

2009-01-06 @ 20:55:37
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Kika in hos mig o läs om min lilla kundvagnskrasch=)

2009-01-06 @ 22:30:05
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: mimmi

läs och komentera min blogg, kram.

2009-01-06 @ 23:03:47
URL: http://aalwaysme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0