Tvättelitvätt.

Mja, det här med att tvättningen skulle bli en snabb historia resulterade ju i att det blev rent och skärt skitsnack.. jag fick en magnifik idé att jag även skulle tvätta filtar, kuddfodralen till kuddarna i soffan, överkastet osv osv.. smart va? Jag menar, varför nöja sig med att BARA tvätta kläder + sängkläder/handdukar när man kan ösa på som fan ?!  Smidiga Sune var det här.. vill knappt erkänna det för mig själv, för det känns som ett enormt personligt nederlag, men jag ångrar mig lite.. inte som i  "Vad  fan skulle jag göra det här för "  utan mer som ett  " Hmm, jag borde kanske tvättat dem grejerna en annan dag " . Jo, det går ju bra att vara efterklok när man är dum i huvudet eller manisk kanske det hette? Nåja, nu är det på gång iallafall och jag är åtminstone sysselsatt, har precis dammsugit och tvättat golven, hrm.. man kan ju inte vila varje dag, hallå - hur skulle det se ut när man är gravid i 8:e månaden? Va, Josefin? Va? Va? Va?

Kent ringde för en stund sedan och sa att han kände sig konstig, eventuell magsjuka på gång tydligen.. Mmm, myspys!Vi får väl se hur det hela urartar sig, hör jag nycklarna i dörren innan klockan 16 blir jag smått svettig - då har vi alltså en magsjuk här hemma. How nice folk´s! Näe, synd om honom , älskeling.

Sonenta : Magen har sjunkit ja, en hel del, barnmorskan påpekade det också sist jag var där.. så han gör sig nog redo för att titta ut som sagt, men jag tycker gott han kan vänta åtminstone tiden ut! Jag blir så nervös annars..hihi, tror ni han lyssnar? Let´s hope so, jag har ju massor att fixa innan! Nästan iallafall..hohoho.

Kommentarer
Postat av: sofie

tackar tackar! =)

har kanske chans på jobb på jylland, du vet det boendet vid dammfri? jobbat där en hel del å trivs sååå bra...en tjej har precis gått på mammavik, å tydligen har chefen blivit nersprungen av dom jag jobbat med för dom vill ha mej...ska få besked på måndag...hoppas hoppas hoppas!

2009-01-14 @ 16:19:05
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja nog stannar han ett tag till. I vecka 38 + ? så gör det ju ej så mycket om han kommer för då är han ju så gott som färdig, annars ligger han ju och köttar på sig haha. Wilma var alldeles torr när hon kom ut men hon låg ju kvar ett BRA jävla tag innan hon ville komma ut. Alltså torr på händer och fötter det blir tydligen så med barn som går över tiden typ 2 weeks. Ingen fara. Va ej orolig du får tänka att när han kommer ut så är det meningen =)

2009-01-14 @ 18:24:49
Postat av: Linda

Hehe, jaa lite kanske.. STORT tack.. =) Desamma önskar jag er för de är snart er tur.. =) De är helt underbart med de små, ni har en underbar tid som väntar.. All lycka till er.. =)=)

2009-01-15 @ 08:36:36
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Jasas

Hahahahaha! Du är så j-a go! :)



Jag tror din lille kommer i vecka 37+4 - som Mio gjorde :P

2009-01-15 @ 14:20:00
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0