Tvätt.

Gutenmorgen.. här sitter jag, i vår nya datastol som är rena drömmen för min svank .. i just love it! Den är oerhört bekväm och ja - den är bra helt enkelt. Annars.. jag vaknade strax innan 7, håller just nu på och tvättar lite bebiskläder och lite ( med betoning på lite faktiskt ) annat också, tanken är att jag ska lägga ner alla lillemans kläder och grejer i byrån vi köpte i helgen - så är det gjort. Mja.. jag mår rätt skapligt idag, fortfarande lite smått tung i huvudet och halvsnuvig ( kan man säga så? ) men jag hoppas, hoppas att det inte är någonting! Ska bara ta det lugnt idag, tvätta klart och pula lite här hemma.. sedan vila,vila, vila. Nu ska jag samla ihop lite tvätt och springa ner ( läs vagga ) i tvättstugan - uppdaterar sen, tjing!


Kommentarer
Postat av: sofie

näää...det va glidartider! ;)

2009-01-28 @ 08:41:51
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Milo

Vagga lungt ;)

2009-01-28 @ 09:43:13
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Rebecca

Låter häääääärligt att vagga hahahahaaha

2009-01-28 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0