Trötter.

Ja, jävlar vad seg jag är.. vi vaknade 7 imorse allesammans, och det vill säga jag, Kent och t.om hunden - som annars gärna sover bort ett par timmar sådär tidigt. Iallafall, vi mornade oss lite och så traskade vi ut på en promenad alla 3, handlade lite på hemvägen och så begav vi oss hem och fixade med bröd osv, sen blev det frukost och film! Efter att ha degat och kollat på film några timmar med korta avbrott för att äta mer ( jag ) ,att röka ( Kent ) , kissa ( Tasha, jag, Kent ) så la vi oss i sängen en stund, bara jag och Kent var involverade i detta,haha - inget hundhår i min säng taaack. Skulle bara vila lite, yeah right.. somnade vid 14-tiden och vaknade nyss, så jag är rätt mör. Kent vaknade visst lite tidigare, för honom hittade jag i soffan med x-boxkontrollen, pratandes med sig själv.. eller om det är spelet? Den som visste, den som visste.. Nu är det vakna till som står på agendan här hemma, sen ska vi fixa lite middag, känner mig smått hungrig. för att inte snacka om törstig, gah. Nåja, tjingeling för now, folk´s.

Jennifer : Gah, har du halsfluss igen? Så trist, då får du ju  stanna hemma och vila ju, inte pussas ;)

Hanna : Eller huur, skamligt dyrt - helt jävla sinnessjukt. Angående bakningen så vet jag att dem flesta tar med sig, men jag älskar att baka, det är kul att ha hembakat + att det är ett perfekt tidsfödriv :)

Milo : Javisst, jag menar - 1349 spänn för en kastrull är väl ingenting? Bitch please, det skiter vi fram lätt!

Carola : Mja, duktig vet jag inte, bakar inget matbröd som tar 7 svåra år eller med 111 ingridienser :P

Kommentarer
Postat av: Milo

Skönt med en vilodag ;) Såna behöver man ibland :)

Hoppas ni haft en bra dag ?!:)

kram

2009-01-10 @ 17:52:44
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas

Ja baka är kuuuul, det tycker jag också! Men då ska det ätas upp och inte frysas in juh!!! :D

2009-01-10 @ 19:34:55
URL: http://jasas.se
Postat av: sofie

hahaha! som mej då...fast jag va snäppet värre...somna vid halv tre...vakna över sex =)

2009-01-10 @ 19:52:37
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Hej! Va gärna med i tävlingen på min blogg=)

2009-01-11 @ 00:34:41
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: jennifer

RÖKA? har inte du slutat :O?????????????????

2009-01-11 @ 02:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0