Trötter.

Sådär ja, då var denna dagen snart över, eller ja - det är kväll iallafall. Tvätten blev avklarad till slut och efter det pysslade jag lite här hemma.. gick en lång promenad ( dvs vad som är långt för mig,hah ) i cirka en timme och sen traskade jag hemåt och vilade på soffan, lyckades dock aldrig somna. När Kent kom hem gjorde vi våfflor ( mums säger jag bara )och kollade på film.. nu är han ute med vovven och snart blir det nog ännu en film, eller lite tv. Jag är jättetrött i kroppen, seg som fan och hoppas, hoppas så innerligt att jag får sova inatt - iallafall någolunda ordentligt. Vi får väl se.. annars får jag väl uggla framför tv:n halva natten,haha.. har inte så mycket att dela med mig av för tillfället, uppdatering senare eller imorgon, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0