Tid,tid.

Herre jävlar, vad jag sover mycket känns det som.. vi la oss omkring 22.3o skulle jag tro, låg och läste en liten stund innan. Vaknade strax innan 6 imorse, klev upp och pysslade lite.. la mig och läste vid halv 8, 8 -  somnade gjorde jag visst, för jag vaknade strax efter 10 och kände mig som sju svåra år. Haha.. nu har jag iallafall piggnat till, varit ute en sväng, ätit frukost och precis blicit klar med sortering av tvätt.. har tvättid 12 - 17. Har inte mycket tvätt alls, så det blir nog en snabb historia, mestadels handdukar och sängkläder.. intressant info för övrigt. 14 Januari idag, det närmar sig BF med raska steg, spännande, 37 dagar - är mest nyfiken om han tittar ut tidigare eller senare? Kent tror tidigare ( såklart ) eller mer bestämt den 5 februari, varför just den dagen vet jag inte, hih.. vi satt bara att snackade om det för några kvällar sen och så slank det ut, jag gick på egen känsla och fick bara två datum i huvudet.. 12 Februari eller 26 Februari. Rebecca trodde 14 februari, alla hjärtans dag, det ni.. men det återstår att se, har fortfarande lite saker att fixa så han kan gärna stanna kvar i magen lite, lite till. Josefin som måste ha allting under kontroll, var det ja.. har redan insett att det kommer att gå i kras då han kommer när han kommer. Men man kan ju låtsas :) Nåja, det blir som det blir helt enkelt. Nu ska jag surfa runt lite innan det är jaag och tvättstugan on a date! tjingeling..


Kommentarer
Postat av: Milo

Haha ,tar för skrattet .. Älskar dina bloggar!

Ja tänk om man kunnat förutse när dom kommer, bara trycka på en knapp :P . Ut kommer dom alltid, en sak som är säkert :D ..

2009-01-14 @ 11:22:30
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0