Tadaa.

Bah! Såja, nu är jag så gott som klar, har duschat och sminkat mig.. sitter dock i shorts och underkläder för tillfället, så lite påklädning återstår. Tänkte bara uppdatera en snabbis.. myskväll hade vi här hemma igår som sagt, filmmaraton och kinamat - suveränt var det. Kom i säng runt 3 inatt och sov så himla skönt verkligen! Vi steg upp runt 9.3o imorse, ut en sväng och sen breakfast-time och ännu lite filmtittande i soffan..nu ska jag bege mig om någon timme eller så, ska träffa Arijeta och Anneli i stan. Kent är i duschen och ska iväg sen han också, tjohoo.. Jaha ja, det var väl vad jag hade att bjuda på idag liksom? Hihi.. uppdaterar mer under morgondagen - ha en trevlig dag allihopa! tjing!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Mys det låter med filmkväll och kinamat, slemmar ner min tröja. HAH! Hoppas du har det trevligt med dina vänner och att Kent har det bra på jobb! Pöss!

2009-01-17 @ 20:27:21
URL: http://jasas.se
Postat av: Rebecca

Har ni haft trevligt....,.

2009-01-18 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0