Söndag.

Godmiddag gott folk! Satan så seg jag är idag, beror nog till stor del på vädret..det är alldelles grått ute, men mysigt tycker jag - iallafall när man är inomhus. Har ju varit ute med vovven och det var ju inte lika stimulerande.. Iallafall, så hade vi SKITKUL igår! Helt fantastiskt var det.. vi käkade middag och sen blev det drinkar  ( alkoholfritt här tack ) och en massa, massa pratande om allt mellan himmel och jord.. runt 18-tiden träffades vi och jag var hemma strax efter 1 inatt - helt död! Vi bosatte oss på Möllan ( Möllevångstorget ), på Mascot, ett ställe här i Malmö..käkade plankstek - mums säger jag bara och sen fortsatte vi kvällen..fortfarande på möllan. Ut en snabbis med vovven och sen stupade jag i säng..Kent kom hem senare och jag vaknade till en stund, men somnade om ganska snabbt igen efter att vi pratat lite om våra kvällar. Jag steg upp vid 10, ut på en promenad med Tasha och handlade lite..nu har jag nästan precis ätit frukost och glott på tv - Kent "vilar" som det så fint heter, haha.. han är nog lite schliiiden. Inte bakis direkt, men han dricker så sällan, så visst känns det kan jag lova - han ser allt annat än uppkäftig ut, hoho. Hur som helst är jag supernöjd, det var himla roligt att träffas alla 3 igen och vi hade jävligt skoj - massa skratt och djupa samtal. Idag blir det iallafall lugnt, tror inte att He-Man här hemma är taggad för så mycket mer ;) Nu ska jag kika runt lite, sen blir det slapp i soffan..tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pärtan får paket på tisdag =)

2009-01-18 @ 18:29:17
Postat av: Milo

Låter som du fick en bra kväll :)

2009-01-18 @ 20:08:11
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas

Så härligt det låter! :)

2009-01-20 @ 11:24:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0