Sömnlös.. IGEN.

I can´t sleep... jag blir snart vansinnig. Har dem senaste 3 dagarna ungefär mått så jäkla illa till och från, kräktes i måndags och mådde "bara" illa igår...vaknade dock mitt i natten till igår av att jag mådde fruktansvärt illa. Dock berodde förmodligen detta på att jag råkat lägga mig på rygg i sömnen, sover alltid på sidan annars - så allting trycktes liksom ihop, eller vad man ska säga? Och idag/inatt, ja - vi gick och la oss vid 22-tiden och jag somnade ganska så direkt, men - nu är jag vaken igen. Slog upp mina gröna ögon för en liten stund sedan, hade stans jävla halsbränna ( som jag förresten haft sedan jag var i typ vecka 8, TACK för den! ) och mådde illa igen.. kräkte ännu en gång, tog därefter en samarin.. och nu börjar det kännas bättre med halsbrännan. Gah, vet ju att det är lilleman som trycker mot alla organ och nerver nu, därav illamåendet, som är rätt vanligt i slutet.. men, det kan göra den bäste galen emellanåt. Och nu sitter jag här, klockan är o1.21 och jag borde egentligen sova.. men nehej då! Cold Case har precis börjat på kanal 5 så jag ska väl kika lite på det och hoppas att jag somnar så småningom.. tvättstuga klockan 7 imorgon bitti, tjohoo. Måh... det är ingen dans på rosor alla gånger - hoppas ni andra sover gott därute i natten :)

Kommentarer
Postat av: sofie

naaw!

stackare där!

men som tur är så är det över snart å du slipper må skit! =)

2009-01-22 @ 01:50:46
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Milo

Inge kul alls, men snaaaart så ;)



Styrkekramar !

2009-01-22 @ 07:31:15
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas.se

Men fy fabian. Jag hade bara halsbränna i slutet - vilket inte var så jävla bara för fy fan! Det är en pers. Och att må illa OCKSÅ kan jag bara tänka - usch och fy faaan. Stackarn som har så ont i ryggen.. :| Även om du är gravid så tycker jag ändå synd om dig! Även om bebisen snart kommer. Även om det är pga av bebben, som du mår som du gör - SÅ TYCKER JAG SYND OM DIN LILLA TUNNA KROPP! Hah :D

2009-01-22 @ 08:28:22
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0