Sömnlös i Malmö.

Jaha ja, här sitter man igen, klockan är strax efter 7 på morgonen och jag har varit vaken sedan o4.45, tjoo - fucking - hoo! Jag kan inte sova, vi la oss vid 23-tiden igår och jag vaknade o.30, 1.50, 3.20, 4 och så o4.45 - kissade och somnade om, vaknade igen..till slut fick jag nog och klev upp. Till min förvåning visade dem Seinfeld på tv, så tidigt? Nåja, bara att tacka och ta emot, trots att jag tycker den serien är helt värdelös och rent ut sagt skittråkig, men bättre än ingenting såhär på morgonkvisten. Kents larm ringde vid 5.4o, upp kom han och undrade hur det kom sig att jag låg i soffan och tittade på tv, hah. Hmm, dem senaste veckorna har jag sovit som en gris ( bokstavligt talat ) och sällan vaknat före 9, men nu är det väl igång igen.. man ska vakna hundraelva gånger per natt och kliva upp i ottan, snacka om att ladda för moderskapet. Gud förbjude att man skulle få vila ut innan liksom, oh no .. skämt åsido, det är rätt mysigt att vakna tidigt, men det finns ju gränser. T.om hunden sover i sin bädd, jättesöt är hon.. ligger ihopkurad och snarkar för fulla muggar.

Inga fönster blev tvättade igår, hör och häpna! Hih, jag glömde faktiskt bort det för en stund, vi hade så mycket annat att prata om när han väl kom hem och sen bara flög tiden iväg - men vi skulle se när han slutar idag. Skiten måste bli ren, så är det bara, annars får jag väl ( ve och fasa ) vänta tills helgen.. stå ut rättare sagt. Larvigt, men jag retar mig så fruktansvärt mycket, så länge det är "normalt" väder så syns det knappt, men när solen gassar på så kryper alla flammor och fläckar fram, det ni. Men jag bakade iallafall igår - äpplemuffins, jordgubbsmuffins och tigerkaka, som jag slängde in i frysen, kan bara bra för framtida besök när bebis har anlänt. Fy, jag blev akut illamående nu.. det är när jag sitter upp, bebisen trycker uppåt så jag får svårt att andas och mår fruktansvärt illa, får nog lägga mig ner lite. Se en film och hoppas på att jag somnar kanske, hade nog behövt en timmes sömn eller två... tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hahaha snäckan !

Sitter här o skrattar, du vet du att jag tror dom har vård för såna som dig ;) sugen?..



Jaaa kaka, bra att ha sen när jag kommer ,mohahaha =)

Tycker du ska låta kenta ta rutorna gumman, tänk på din rygg :)

2009-01-08 @ 08:10:19
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Elin

Jag sprang på Jenny Nelson i en butik på söder, snacka om chock för oss båda! Men det var jättekul att ses, hon bor med sin kille och jobbar i smyckesaffär. Reunionsår i år, spännande!!

Kram

2009-01-08 @ 09:45:54
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Carola

Fönsterna kan gott vääänta.. o det vet du! ;)



Ja att vakna så där betyde bara mjukstart.. men vet aldrig hur han ska hålla på på natten.. hehe..



Ta hand om dig nu o vila, det kommer du inte att ångra en sekund sen.. kram

2009-01-10 @ 11:17:22
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0