Sömn.

Åh, nu är jag helt utvilad! Somnade runt 21-tiden igår och vaknade 5.3o idag, så underbart skönt.. har verkligen sovit nonstop hela natten och är pigg. Det känns fint, att få sova en hel natt för det var inte igår får jag säga.. Kent har precis stuckit till jobb och här sitter jag, kollar på nyhetsmorgon. Det sprudlar ju inte av program på tv såhär dags direkt, men jag ska strax göra lite varm choklad och smörgåsar, sen blir det läsa lite i soffan eller se en film.. riktigt skitväder är det ute. Så, som det känns för tillfället - blir det en innesittardag idag, om inte vädret ändrar sig lite, då kanske jag sticker ut på lite " ärenden ", i annat fall får dem vänta. Snart är det helg iallafall, vilket betyder ledigt tillsammans med älskling - alltid lika härligt! Näej, nu ska jag morna mig lite här med frukost och grejer.. have a nice day  :) tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Va skönt att höra , sömn är viktigt :)

Ja jag såg det oxå nyss, snöö ute :S , film och tända ljus hihi =)..

2009-01-23 @ 07:11:35
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas.se

SÅ gott för dig att du fått sova! Det är guld värt!



Jag längtar så tills min BJörn kommer hem och efter att det blir helg..

2009-01-23 @ 12:08:12
URL: http://jasas.se
Postat av: Agnieszka

Tack så mkt!

Snart är det dax för dig att få en liten med! Vet ni vad det blir för kön?

kram

2009-01-23 @ 12:34:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0