Shoes.

Måh - jag är helt slut! Full rulle idag, fixade lite här hemma på förmiddagen, sen stack jag till stan och shoppade lite, alltid roligt - men man är ju varken snabbast eller piggast i stan. Går som en pingvin och lika fort ( eller snarare saktare ? ) som/än en 90 - åring.. men jag fick handlat lite smått och gott till mig själv, samt pyjamas, bodies och mössa till lilleman. Ska iväg en sväng imorgon också, jag MÅSTE ha nya skor - inget snack om saken, har för tillfället ett par stövlar, ni vet - inga högklackade direkt, utan vinterstövlar, fodrade med päls.. dem är jättevarma och bra, men det har blivit till ett helvete, ett helvete i tell you - att få på dem! Jag ska böja mig ner för det första ( vilket gör att jag alltid blir kissnödig ) och så ska dem dras på, knytas..osv osv. I fucking hate them! Så nu blir det joggingskor, thank you very much. Har även lite annat på min lista ( haha ) som måste införskaffas.. iallafall, efter att jag gått i stan en runda stack jag iväg och träffade Kent och vi traskade till Ica Maxi och storhandlade, skönt att göra det i mitten av månaden och slippa alla galningar runt löning.. gah! Så nu är kyl och frys påfyllda ännu en gång och vi har precis ätit mat.. korv med bröd blev det idag, snabbt och perfekt efter en "hård" dag, hihi.Vi kom hem för 1 ½ timme sedan ungeär..jag är helt DÖD.Nu ska jag läsa bloggar och sen blir det film, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner igen det där, när jag hade någon vecka kvar och var ute och promenerade var den en tant med rullator som gick om mig i en backe. KUL! Hade jag haft ork hade jag ryckt rullatorn ur händerna på henne och tagit den själv för hon behövde den uppenbarligen INTE!

Jo, Tyra är nästan alltid glad! Hon är en helt underbar liten unge!

Kram

2009-01-15 @ 20:47:51
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: frida

haha du och dina listor :P

gott med lite handling! och pingvin gången kommer jag aldrig glömma s

2009-01-15 @ 21:39:38
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Jasas

JAG VILL OCKSÅ STORHANDLA! Känns som om det var hundra år sen och som att vi bara har köttfärs i frysen. Bläh.

2009-01-15 @ 22:23:20
URL: http://jasas.se
Postat av: Malin

Svar: Ja det är toppen msyigt att känna av honom, samtidigt börjar det bli så verkligt.



Du ska ju snart få din bebis =) Det verkar sååå mysigt =)

2009-01-15 @ 22:53:01
URL: http://malinannajosefine.bogg.se
Postat av: Jasas

JAG VILL OCKSÅ STORHANDLA! Känns som om det var hundra år sen och som att vi bara har köttfärs i frysen. Bläh.

2009-01-15 @ 22:57:18
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0