Segobert.

Bah.. jag mår skumt. Tror att det är en förkylning på gång, igen! Började känna av den igår kväll.. det känns i kroppen helt enkelt, är just nu helt degig i huvudet, halsen kliar lite smått och är täppt i näsan. Visserligen har jag haft nästäppa under hela graviditeten så det är svårt att veta.. och "degigheten" i huvudet kan ju bero på att jag är i 9:e månaden och inte alltför pigg överlag, hah. Man kan ju alltid hoppas, men - det känns ändå som om det är en förkylning som lurar.. fan fan fan. Jag orkar verkligen inte.. ska man behöva genomlida en fucking förkylning nu? Till råga på allt har jag en liten bebis i magen som verkligen ligger och trycker rejält på min blåsa och det är allt annat än skönt, kunde knappt gå tidigare under kvällen. fick stanna upp hela tiden och det kändes allmänt obehagligt.. nu känns det dock lite bättre, förutom att jag måste kissa var 10 minut ungefär, hihi.  Usch, vad jag gnäller.. men man måste ibland, bara därför att.

Annars har jag spenderat större delen av dagen med Milo, träffade henne i stan vid 10.3o ungefär, stack till espresso house och käkade frukost + drack kaffe - sedan blev det en runda i stan, jag hittade ( som vanligt ) lite saker att smälla pengar på. Bebiskläder bl.a, såklart ... därefter stack vi och fikade igen, inget fel på aptiten här inte - men vem kan tacka nej till kaffe och blåbärspaj med vaniljsås? Mums.. vi skiljdes åt vid 14-tiden, hem och ut med vovven en sväng och sedan blev det vila. Kent kom hem med en ny datastol ( lycka! ) och sedan blev det maaat - snitzel, klyftpotatis, bearnaisesås och sallad lagade vi idag, det var underbart gott - nu är det dags för en film. Kent kom precis ut ur duschen och väntar på mig i soffan, så jag ska avrunda :)

Jag är helt slut..  jag ska bädda ner mig i soffan med täcke och kudde, kanske göra en kopp thé? Måh, tycker synd om mig själv som fan ska ni veta och gnäller mer än gärna! Åh, tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hoppas att det inte bryter ut helt , jädrans förkylningar :/ ..



Tack för en trevlig dag!

2009-01-27 @ 19:59:21
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: frida

åh bebiskläder är bara så kul att handla. och fika är ju inte helt fel inte när man shoppar. bakade själv rabarber/hallonpaj igår..mumma

2009-01-27 @ 20:31:50
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0