Ryggont.

Jaha, jag har typ inte orkat sitta här sedan imorse, då jag snabbt skummade igenom min dagliga "bloggläsning" - har ju några stycken jag följer så att säga. Nej, min rygg krånglar, så till den milda grad.. håller på att bli galen emellanåt, det gör ont! Men nu har jag precis fått en lång massage utav världens bästa pojkvän, så det känns betydligt bättre - men trots detta blir det en snabb uppdatering, orkar inte med någon extra smärta. Idag har vi röjt som fan! Möblerat om i vardagsrummet ( okej, större delen av proceduren bestod utav att Kent möblerade medans jag såg på )  och verkligen städat ur rummen - så nu är här rent och snyggt överallt, och möbleringen blev så suverän den bara kunde bli. Jeeeeij! Sedan har vi lagat god mat, ätit och sett en massa film - perfekt fredag med andra ord. Nu ska jag återgå till soffan, lägga mig ner - vila, se film och äta glass. tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Carola

Håll ut, snaaart ä bebis här! kram på dig!

2009-01-03 @ 00:12:31
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Milo

Uschh låter inte kul att ha så ont i ryggen :( .. Kommer själv ihåg hur hemskt det kunde bli, har du vetekudde? kramar

2009-01-03 @ 11:04:42
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas

2009-01-03 @ 13:25:56
Postat av: Rebecca

Usch vad jobbigt men du får juh nått för det i alla fall =) hahahahaha love you

2009-01-03 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0