Ojsan..

Åh, jag somnade fan ta mig, gick ut med hunden runt 8, sen upp igen för att äta en macka och dricka kaffe.. la mig under täcket i soffan för att kolla på tv. Nåja, somnade uppenbarligen, för jag vaknade 10.5o och fattade ingenting, men så skönt - nu känner jag mig lite mer utvilad iallafall. Tasha somnade visst om hon med, hörs ju på snarkningarna om inte annat - pigg hund man har? Nåja, hon är mest aktiv under eftermiddagarna / tidiga kvällar, vilket bara är skönt faktiskt..slipper man springa ut i kylan innan man slagit upp ögonen ens.

Men jag är seg idag, blir nog att ligga i soffan åtminstone ett par timmar till, med en film.. hade tänkt baka idag med, men orken eller engagemanget finns inte hos mig just nu, kan ju bero på att jag är nyvaken - vem vet? Har iallafall bestämt att i dagarna ska jag baka några pajer, dvs matpajer, alltid bra att ha i frysen - och så lite annat smått och gott. Manisk, manisk.. men vad fan liksom, ska man bara sitta och vänta? Nej tack.

Milo : angående fönstren, så är det självklart Kent som tar dem, skulle aldrig få för mig att klättra upp - haha, dels hade det ju varit en jävla syn, tvivlar på att det gått ens. Men vi har såna snurrfönster ju, svårt att förklara.. men man måste vara en som håller dem nere vid fänsterbrädan vid vändningen, annars går allt åt helvete, hah. Och angående vården, så varför inte? Har dem bara god mat så går jag med på det mesta ;)

Elin : Ahaa, ja henne pratade jag med över nätet för något år sen ( kanske mindre ) tror jag det var, hörde att hon var sambo och bodde däruppe, skoj! Ja fy, 10 år redan, man känner sig ju inte gammal eller så..

Kommentarer
Postat av: frida

gott att kunna sova lite. Bra att förbereda lite bak, kan tänka mig att det kommer över många till er när lillen är född ler jag fyllde frysen full med bla kanelbullar och vaniljbullar

2009-01-08 @ 11:56:55
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Jasas

Mina gäster tog med eget fikabröd då Mio var kommen - det hann / orkade inte jag lägga ner energi på :P

2009-01-10 @ 08:07:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0